Gå til innhold

Så utrolig TRØTT!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er skikkelig utslitt for tida, er nå 9+1, har vært trøtt siden uke 3. Sliter i tillegg med en kraftig bihulebetennelse. orker nesten ingenting, det er et ork bare å dusje og vaske håret om morgenen, da må jeg sette meg ned å hvile etterpå.

Andre som sliter med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA!

Er vanvittig trøtt og slapp. Orker liksom ingenting, og er helt avhengig av en nap midt på dagen. På jobben er jeg helt utafor etter lunsj, sovner nesten stående!

Men det går vel over? Håper det er snart! Men heldigvis står ferien for døra, og etter denne skal vel den verste trøttheten og kvalmen ha gitt seg?

Skrevet

tenker bare på og sove for tiden, gjordt det noen uker nå.

er så ufattelig sliten, sovner hvor som helst.

Skrevet

Jeg slenger meg også på her, det er helt forferdelig å være så trøtt...

Skrevet

Hiver meg på denne her jeg også. De siste to timene på jobb er et mareritt (jobber mest kveld) og å prøve å være hyggelig med kundene når man så vidt klarer å holde øya åpne er ikke noe særlig altså..! Men det får da heller stå sin prøve.. Håper det gir seg snart! er 10 +2 i dag :)

Skrevet

føler meg også sliten og trøtt. særlig rundt kl 22 på kvelden, da er jeg helt utkjørt, selv om jeg sov til 12 på dagen. når jeg først får lagt meg på kvelden sovner jeg som en stein med en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...