Gå til innhold

Vannaerobic! OSLO

mamma :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Hei!

Jeg venter tvillinger i desember, er 31 år og førstgangsfødende. Har også lyst å trene i vann. Merker det knirker og verker i bekken allerede, så da er det sikkert lurt:)

Jeg tenkte det kunne være hyggelig å møte noen av dere andre tvillingmødre der, og ser på timeplanen til Oslo Trimsenter at de har trening mandag -torsdag, 2 grupper på morgenen.

Hvis noen er interessert i å møtes for en kaffe etter trening f.eks., og/eller avtale sånn ca dager det passer å dra, så hadde det vært hyggelig!

Jeg drar på ferie til 12. august, så etter det er jeg klar:)

Vennlig hilsen Karianne

• 4 uker senere...

Hei,

Håper du har hatt en fin ferie! Angående vannaerobicen kommer jeg til å gå til Vestkantbadet siden det er om kvelden istedet for tidlig om formiddagen, dessuten er det litt rimligere. Men har sett at vi bor i nærheten av hverandre (jeg bor på Sinsen). Det hadde vært hyggelig å treffes en gang!

Hilsen

Nina

Annonse

Hei!

Det er deilig å få trene i vann.

På Oslo trimsenter har vi i sommer vært fire tvillinggravide. Vi går mandag og onsdag 9.45. De siste to ukene har det vært få der, så det er plass til deg også :-)

En er i fødsel i dag, en er i uke 35 tror jeg og to av oss er i uke 32.

Jeg er 36 år og førstegangsgravid med to gutter. Kanskje vi kan ta en kaffe etter trening på mandag, hvis du kommer og det passer for deg.

.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...