Gå til innhold

Har vært på legevakten, ikke det at jeg ble mere klok nå.


Nusse 78

Anbefalte innlegg

Begyndte å blø i formiddag, og det har fremdeles ikke gitt seg. Da jeg ringte legevakten ble jeg anbefalt å komme inn. Nå er jeg kommet hjem igjen, men er ikke serlig klokere enn da jeg dro. Fikk en henvisning til gynekologisk i morgen for å ta en blodprøve B-HCG dersom blødningene ikke gav seg i løpet av natten. Jeg antar at dersom dette vedvarer til i morgen er det ikke noe godt tegn. Men hva om blødningen slutter? Hva betyr det? hva gjør jeg da? Er jeg fortsatt gravid dersom jeg slutter å blø, eller er hele aborten med blødning og alt over og Junior er en sagablott? Med andre ord, dersom blødningene slutter i løpet av natten, kan jeg da regne med at alt er i orden? Hvor lenge varer blødningene ved en spontanabort?

 

Jeg forstår ingenting jeg. Eneste jeg vet helt sikkert er at jeg ikke vil miste babyen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uansett hva som skjer skal du til gyn i morgen. de vil helt sikkert ta en UL for sikkerhetsskyld.

dersom det er en abort vil du blø kraftig og ha skikkelig harde menssmerter. Gir det seg kan det bety at alt er greit. Uansett så skal du inn å sjekke det i morgen:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeeeh, kan de se fosteret med en sånn snill ultralyd som de tar utenpå magen eller må de til med den derre "###¤%¤&%%¤ perverse dingsen med kondom på? I så fall har jeg fått meg et problem gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hvor langt du er på vei, men regner med at du ikke er så kjempe langt. De klarer ikke å se med den utvendige ultralyden når du er så kort på vei. Så du må nok ta innvendig. Jeg tok det sist uke, det går kjempe bra. Ikke noe å grue seg til.

 

Masse lykke til! Håper du får et positivt svar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nusse..jeg skulle egentlig holde meg borte frem til fredag,da fpr jeg svar på mine blodprøver. Det er er et sant mareritt å vente på dette.. blir helt tullerusk i toppen :(

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...