Gå til innhold

Hei Mammaen til Emilie og en ny i magen=o)


♥Tullerusk♥

Anbefalte innlegg

Leste nå innlegget ditt, på at du har vært hos legen i dag +UL...(vel igår blir det nå da...)

 

Jeg skjønner (kanskje) du tror at du har en MA, Men jeg tror du ikke har det=o)

 

For som du sa så så legen at det var antydning til hjerteslag...Og at hun var kjapp på innvendig kan bety mye...

 

Kan vel si det sånn, hadde det vært en MA så hadde du nok fått vite det på flekken...Og ikke lar deg gå rundt å lure som som du gjør nå...

 

Jeg fåreslår: Ring til legen din og si at du vil ha ny UL, fordi du ikke var helt fornøyd med den du fikk...Du kan si at du ikke fikk noe form for info på den innvendige UL og du har gått hele dagen og lurt på hvorfor, og at du har fått dårlige tanker pga det...HVis du ikke får det, så gå til en gyn privat og få en titt...

 

Hehehe kommanderer deg her ser jeg...=o) Ikke vondt ment altså...Vil bare at du skal ha det godt og ikke vondt...

 

Hvordan har du det sånn ellers? Kjenner du noe i magen eller i kroppen?

 

Her i dag så har det vært skikkelig party i magen min...Kunne nesten tro at jeg var flere uker mer på vei...hehe... denne rumlingen er rar...Men hadde litt dårlig mage tidligere i dag, men nå kjennes det mer ut som om det kanskje er livmoren som rører på seg..Strekker seg litt kanskje, men kanskje litt tidlig...hehe..lov å håpe er det ikke...

 

Men håper du tar kontakt med legen din i morgen og hører med han...

 

masse gode klemmer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei BabyCakes ;)

 

Jeg har bestemt meg for å vente til fredag med å spørre om ny UL. Da skal jeg ringe henne som tok den nå og få svarene på blodprøvene.. carundt 12 en gang. OM det er stigning skal jeg spørre om hun kan sette opp en ny time til meg neste uke,en oppflgking. Det gjør hun sikkert regner jeg med.

 

Formen er litt opp og ned. Den blødningen jeg hadde var mer floura med farge på, samme nå men litt mer og mer farge. Ikke rent blod mao,og ikke koagulert som jeg har hatt ved begge mine 2 SAèr tidligere.

De gangene jeg har mistet har jeg begynt å blø relativt kraftig med en gang. Som en mens.

 

Håpet er der.. man må jo bare :)

 

Ellers er formen bra. Litt stikninger som hos deg men det har jeg hatt i 2 uker nå. Har vært varm i 2 uker.og vanvittig oppblåst (tydeligvis luft,ja.. for knøttet er jo ikke 1 cm engang)

 

Hvis det er slik at jeg bare er ca 5-6 uker på vei så slo testen ut tidlig. Testet positivt for 3 uker siden til fredag, da hadde jeg smurt meg med Dove Summer Glow (hihi) og hatt en stripe fra navlen og ned i 1 uke allerede.

 

Men sånn har det jo alltid vært med meg,testene slår bang ut med en gang og uregelmessig mens / el gjør at det blir tydeligvis vanskelig å regne ut når jeg egentlig ble på vei... til UL uke 16.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...