Gå til innhold

når kommer magen


mammagull&prinsessa_i_magen

Anbefalte innlegg

hei er i men 5 svangerskapsuke er ganske oppblåst og en del murringer stikkinger i magen men har hørt at det er ganske vanlig!!!

 

men lurer på når magen begynner å vises!!!! når ca! vet det er veldig individuelt!!!

 

klem 86 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med førstemann var ikke magen noe særlig synlig før i uke19/20.

Denne gangen tror jeg det blir tidligere=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FIkk ikke mage før ca uke22-23 forrige gang. Blir spennende å se denne gang, er bare 8 uker enda, så regner med det blir en stund til enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er veldig individuelt...=o) hihi...

 

Hmm, på meg kom faktisk magen i rundt ike 12...(kan god hende det skyldet alle de 6 snickers isene jeg spiste om dagen da ja...)

 

Jeg begynner å få mage nå, men tror det er mest pga luft som du sier...Tror også lengde og tykkelse har noe også å si...er man kanskje "normal"/slang og lang vil nok kanskje magen komme før..

 

Er man som meg tenker jeg en ville måtte over halvveisen før det syntes noe godt...Er liten og rund i magen...hehe...Hadde/har " gravid" mage...(har mage som gjør at jeg så ut som om jeg var gravid uten å være det, hvis du skjeønner=o) )

 

Men rundt der som jentene sier tenker jeg er riktig=o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes allerede at buksa strammer litt, er bare 8 uker på vei. Men dette er andre gang, og har hørt at alle ting skjer litt tidligere da? Tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i mine to andre svangerskap begynt å få mage sånn rundt uke 17/18.

Jeg er nå snart 15 uker på vei med mitt tredje barn.

Syntes at jeg på dagtid/kveld ser veldig gravid ut og det er mange som bemerker at jeg ha begynt å få mage nå.

Men det er altså bare luft da for på morgenen er magen helt seg selv igjen:0)

Regner med å få mage snart da.

Klem;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk mage tidlig forrige gang, rundt uke 10, regner med at den kommer tidlig denne gangen også.

 

Grunnen til at magen kom så tidlig var at livmora mi hele veien var kommet "tre uker lengre" enn babyen. Var god plass å tumle rundt på inne hos meg altså!

 

Er i uke 5 nå, synes litt allerede, men det er nok mest fordi jeg er oppblåst ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er veldig oppblåst spesielt på kvelden!!!

 

også på morran så er magen og alt normalt igjen ja!!!!

 

rart ja ! jeg er lang og slank ville da magen syns litt tidligere da, var det det du mente??? klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...