Vestlending med to, snart tre? Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Jeg har i de siste dagene hatt litt lite melk men tenkte ikke over det før i går. Ble rimelig stressa da jeg oppdaga det og har ikke helt greidd å roe ned i dag. Produksjonen har nok gått kraftig ned fordi jeg har stresset med barnedåp og fått i meg for lite av både veske og mat. Gav henne litt morsmelkerstatning i kveld, hun drakk 40 ml (er 4 mnd og 5-6 kilo). Trenger litt positiv oppmuntring fra noen som har opplevd det same og som har opplevd å beholde melka. Prøver alt jeg kan å kvile meg spise og drikke bra, legge henne til ofte. Og håper på det beste. Ønsker jo å amme henne mer enn 4 mnd.
Expat Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Bare slapp av med babyen og ta dere noen økedager så går dette fint! Den ekstra økedagen som kommer pga dåp/navnedagstress er helt vanlig, det går seg til! Tro på melka så kommer den.
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2007 Satser på at to tallerker med havregrynsgraut og ammete gjer susen. Drikker vatn 2-3 l pr dag og prøver å kvila (det er det vanskeligste) og syns å merke at det hvertfall ikke ble verre. Bør jeg stå opp om natten eller vekke snuppa for å amme ekstra eller bør jeg satse på å hvile?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå