Gå til innhold

Ketolyseslankere, se hit!!


2barns mor

Anbefalte innlegg

Har bestilt å fått boka om Ketolysekuren. Mitt spørsmål til dere som har går på denne er: er det lurt å vente til vi har vært på ferie før jeg begynner? Erfaringsmessig så blir våre ferier veldig usunne, med mye grilling og vin..... utover kveldene etter at barna har lagt seg. Hvis en får slike bivirkninger som jeg leste som hodepine, svimmelhet osv, så er det kanskje ikke så lurt å begynne før en skal legge ut på en ukes ferietur med to små barn i bil?

Noen som har erfaring med å starte på et "ugunstig" tidspunkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror forsåvidt ikke det er noe problem, kommer vel an på hvor sterke bivirkninger man opplever. Maten er ikke noe problem, det lar seg lett kombinere med grilling og vin på seine kvelder : ) Jeg fikk vondt i magen fjerde dagen (som ekstrem sultfølelse eller mangel på blodsukker som det nok er), men det gikk over dagen etter, og jeg har ikke opplevd noen andre bivirkninger (hodepine mv).

 

Andre har sikkert andre erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jeg begynte kuren rett før ferien jeg, og har ikke hatt noen problemer med å holde den...men om du selv føler for å vente til du er kommet hjem så gjør du jo selvsagt det:)

Jeg vet at jeg fikk vondt i hodet andre dagen, moren min som ikke tok korttilskuddpillene fikk leggkramper, som også er en bivirkning.

 

Jeg ville venta til du er motivert og klar, bedre sjanse til å oppnå god resultater da selvsagt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver her og eg...he he.men ein bør ta de vit/min som det står inne på sida der de selger boka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de anbefaler at man tar dem, men vet om endel som har droppa dem da.

Jeg kjente meg kvalm om morgenen etter å ha tatt dem, men jeg tok jo alle 4 på samme tid og de skal egentlig tas til de 4 måltidene i døgnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tar selen-sink, magnesium, krom-kalium

itillegg tar jeg omega3 og folin(folin er nevnt i boka)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...