Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Timmy er en lettere vogn, og så er den en del mindre + at man kan snu setetrekket og ta av halve kalesjen for lufting. Men regner med dette er en vogn nr. 2 for deg. Jeg har selv timmy, og er egentlig veldig fornøyd med den. En lett vogn som er enkel og håndtere samtidig som den har full liggestilling, grei handlekurv under og god kalesje som gjør den ganske lun. Problemet er at den allerde er nesten for liten til barnet mitt på 25 mnd, altså knapt 2 år. Eneste grunnen til at den fremdeles passer er at kalesjen er så myk at den føyer seg etter hode han sover i den....Føler også at den er ganske kort i ryggen når den er oppreist. På grunn av dette ville jeg heller valgt simo 123 som har en liggelengde på hele 104 cm og lang og god rygg, så får det heller være at den er større og tyngre.
augmom Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2007 Takker for innspill. Har lagt av en Simo 123 og tror jeg kommer til å bli fornøyd, den er ihvertfall ganske mye lenger enn Teutoniaen, og litt breiere, om jeg ikke tar helt feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå