Gå til innhold

hjelp håret mitt!


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff, det høres ikke hyggelig ut! det vokser ut igjen da, heldigvis! Men ikke morro når det står på.

 

Tror ikke jeg har mistet så mye, men pokker så fett og jævlig. Må nesten vaske det to ganger om dagen, men er så sliten så orker ikke gå i dusjen! ha ha, stakkars kjærsten min:) he he

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke bra ut! De fleste pleier jo å miste mindre hår i graviditeten, for så å miste masse mens man ammer... Men det er helt sikkert variasjoner på det også. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente forresten at det høres ikke GØY ut. For jeg mente ikke at det kunne være noe farlig. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner hårmistet mitt å stabelisere seg hos meg tror jeg- men gosh for en elendighet!!!

Men det kommer vel forhåpentligvis tilbake igjen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner godt til problemet ditt ja! Mister masse hår. Det gjorde jeg i de to forrige svangerskapene også, men det var fortsatt masse igjen heldigvis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh ja. Tror jeg har mistet 2/3 deler av håre mitt. Det var vært de første 2 måneder - nå mister jeg hår i normale mengder. Men det var virkelig ille de første ukene; faktisk begynte det før jeg viste at jeg var gravid. Siste svangerskap opplevde jeg det mottsatte og mistet omtrent ikke et hårstrå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...