Gå til innhold

Brio Duo vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett mye på emmaljunga edge, og har "falt" litt for denne. MEN vurderer jo alle muligheter. Først så utelukka jeg brio helt, syns den virka så liten, at baggen var smal osv.. tror det var den modellen som heter "happy" jeg så på da. Fant ut nå at brio har jo en modell som heter "duo" også, og denne er litt større enn happy. Men, den er fremdeles litt mindre enn emmaljunga edge, ca 5 cm kortere og smalere tror jeg det var.

Noen med erfaringer med brio vogna? Prøvde å finne tidligere innlegg her, men fant liksom ikke noe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har Brio Duo! Har brukt den i to år nå, og har ingenting negativt å si om den. Kvaliteten er suveren og den er mye lettere enn feks emmaljunga og simo.

Duoen er lettere enn happyen innbiller jeg meg, men den er kjempe søt da=)

Anbefaler deg Brio Duo på det varmeste, to av mine venninner kjøpte den også og de er like fornøyde!

Skrevet

Takk for svar :)

Så du følte ikke at baggen var liten da du brukte den? Ser for meg at det skal bli dårlig med plass neddi der når jeg skal ha voksipose og unge ++ neddi der.. bor langt nord og det er kaldt her store deler av året, så må være plass til det som trengs for at ungen skal holde varmen.

Hvordan er den å trille? Er også et viktig kriterie for min del, siden det er vinter her store deler av året.. hehe, ble mange flere spørsmål dette her, håper det går fint :P

Skrevet

Jeg har også Brio duo og bagen er absolutt ikke liten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...