*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 10. juli 2007 #1 Del Skrevet 10. juli 2007 Heisann alle sammen :-D Bare et spørsmål til dere...... Jeg er bare så spent, legen har sendt henvisning til tidlig UL på sykehuset. Grunnen er at jeg har usikker termin, men i tillegg er jeg veldig stor. Er i følge mine beregninger det minste jeg kan være 8+5 uker men legen tror jeg er lengre på vei. Hun målte symfysen min i går og den ble 15 cm,helt oppe ved navlen, er jo kjempedigert. Hun fant ikke hjertelyd. føler jeg ser ut som jeg er 5 mnd på vei. Har masse symptomer, veldig kvalm,trøtt,svimmel,ømme pupper,vond korsrygg+++. Hadde ingen symptomer i de 3 andre svangerskapene, da trente jeg til jeg var 6-7 mnd på vei,nå ligger jeg bare på sofaen :-D Hcg min var også veldig høy, Ifølge 8+5 teorien var jeg i uke 6+0 15000 og i uke 7+0 33000. Legen begynte jo å ymte frempå om det kanskje kunne være flere der inne...... Er jo bare så nyskjerrig,tenk om det er 2 stk :-D Noen andre med samme symptomer? Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9807891-venter-p%C3%A5-tidlig-ul-time/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå