Gå til innhold

Gruer meg til UL...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal på første UL privat på mandag, og jeg gruer meg nesten litt mer enn jeg gleder meg.... Man kan jo se Downs Syndrom (jeg er over 11 uker da), og en sånn beskjed er jo evt ikke så morsom å få...

Gleder meg veldig til å se den lille der inne da, og høre hjertet banke, og vet jo at det mest sannsynlig bare står bra til der inne, men bekymrer meg hele tiden for om det vil dukke opp noe uforutsigbart... Er det ingen andre som har slike betenkeligheter ved tidlig UL?? Blir godt å få dette ut av verden slik at jeg kan se fremover og glede meg på ordentlig! Hadde vært lenge å vente halvannen måned til!!! :-)

Krysser fingrene for at den lille har det strålende så langt :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan ikke se Downs på UL. Man måler nakkefolden hos forstret, om den er stor eller liten. Men selv om den er stor trenger ikke det å være en absolutt at babyen din har downs. Man blir sendt til videre vurdering til spesialister, (og evnt fostervannsprøve hvis både nakkefold og alder tilsier at det er viktig/ønskelig å gjøre)

 

Men hvis du har lurer på sånne ting gå inn på forumet gravid 35+ trod jeg det heter. Der er det mange som vet om dette, og har gått igjennom all verdens prøver :-)

 

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner bekymringen din. Har også slike tanker fra tid til annen, men man har jo absolutt ingen garanti for hverken det ene eller det andre. Er det noe som feiler beibien min så er jeg sikker på at jeg kommer til å være like glad i den som om den hadde vært frisk. Og det er jeg sikker på at du også vil være. Men selvfølgelig ønsker man av hele sitt hjerte at barnet er friskt. Ønsker deg kjempemasse lykke til på UL. Det kommer til å gå helt fint skal du se. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar!

Ja, uansett hva resultatet blir er jeg fortsatt lykkelig gravid! Det er bare så ulidelig spennende å vente og lure... men tvi tvi til alle oss som venter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...