Diadora31 Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 våknet 04.00 i natt, med stort hovent venstrebryst. Det var rødflammende på den ene siden. 38.1 i feber og frostrier. verker i hele kroppen, hodepine og kvalm... var hos legen og fikk tatt melkeprøve,men den måtte sendes inn og får ikke svar før neste uke:( crp var fint. jeg fullpumper til vanlig, og nå må jeg gjøre dette hver 2.time på dagen og 3. på natten. jeg får nesten ikke ut noe når jeg pumper og det er ulidelig vondt!! Jeg har bestemt meg for å gi meg når denne betennelsen er over, uansett... jeg kaster inn håndkle for å si det sånn... lulla mi er 3 mnd og jeg er stolt over at jeg har holdt ut konstante sprukne og blødende vorter. jeg fikk appocilin av legen, som jeg skulle ta hvis jeg ble verre. sp 1: kan jeg bruke melka hvis jeg bruker disse sp 2: jeg har ikke blitt bedre siden i natt, og verker i kroppen, vil det vare lenge før jeg får ut melka sp.: jo mer jeg pumper, jo sårere blir jeg, æsj egentlig et syteinnlegg.... trenger oppmuntring av noen med erfaring....please...
Expat Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 1) Ja, absolutt 2) Har du hatt dette i 24 timer skal du ha antibiotika, og legen har gitt deg feil type. http://www.tidsskriftet.no/pls/lts/PA_LT.VisSeksjon?vp_SEKS_ID=910535 3) Har du melkeblemme? Ser du noe på puppen? Hva skjedde i går kveld? Tar du Lecitin nå? Er det et kveldsåpent apotek der du bor? Kan du sende ut en sprek mand som kan løpe ut og kjøpe Lecitin kapsler til deg? Du skal ta2*1200mg i kveld og i morgen tidlig, og sånn fremover.
Diadora31 Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2007 Takk for svar. Jeg skal til legevakta nå... Men de hadde ikke den mest brukte tabl. for br.betennelse... Hun hadde ery-max, så jeg tar de. Jeg må kjøre langt for døgnåpen apotek, dessverre:(( Så får jeg den andre antibiotikaen på resept og henter i morgen tidlig. Mannen er på Metallica konsert og jeg sitter med to unger på 2 år og ei på 3 mnd.... huff. Lecitin kjøper jeg også i morgen. Feber har økt til 39 nå og føler jeg RÆVVA...
Diadora31 Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2007 Vil jeg føle meg bedre med antibiotika? Eller er det like vondt i puppen?
kladde Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 Huff stakkars deg! Antibiotika hjalp meg VELDIG. Alt ble mye bedre veldig raskt... Begynn kuren med en gang!
Expat Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 Ja den antibiotikaen du har fått svimeslår det du har, den riktige dreper det.
Diadora31 Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. juli 2007 jeg fikk ikke ery-max, men diclocil... håper det hjelper!! Fikk med tabletter og tok nå. de er visst for bakteriell betennelse. Erfaring med denne?
tina 79:) Skrevet 11. juli 2007 #9 Skrevet 11. juli 2007 Få resept på Syntocinon nesespray fra legen din, den er et hormon som finnes naturlig i kroppen, oxytocin, som er kroppens eget "ammehormon". Den hjelper til med utdrivingen av melken, og gjør at klumpene løser seg opp. Hadde selv brystbetennelse, og den forsvant med en gang når jeg begynte med denne nesesprayen. Den er fantastisk, og burde egentlig blitt gitt til alle som akkurat har født. Hjelper på utdrivningen, og hjelper også på helingen av såre brystvorter. Lykke til, håper du blir friskere snart.
Marolla Skrevet 11. juli 2007 #10 Skrevet 11. juli 2007 Jeg gikk på apocillin. Brystbetennelsen forsvant kjapt. Du kan være litt obs på om babyen får vondt i magen. Kaja fikk det, men jeg vet ikke om det var på grunn av apocillinen eller om det var noe annet som gjorde det. urolig var hun iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå