Gå til innhold

nå er det min tur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er alltid så morro å lese denne siden. frustrerte jenter som må få ut litt frustrasjon.Men jeg kjenner at nå er det min tur.

å det over en sang. den går på radioen hele tiden. må skifte kanal hver gang. aner ikke hva den heter... men noe sånnt som "det er itte no som kjem te seg sjøl......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den er grusom grusom grusom grusom grusom

forferdelig plagsom

noen enig

Skrevet

selve teksten 'd e itjnå som kjem tå sæ sjøl' kommer faktisk fra en vømmøl-sang.

Men ja, sangen som går på radioen nå er av Samvirkelaget(samarbeid mellom to av norges beste band; hopalong knut og gatas parlament).

Og heldige meg, for jeg digger den :)

Skrevet

heldig...vet ikke jeg.... synes nesten synd på deg som har så dårlig smak. Jeg blir kvalm av å høre den. så det er vel kanskje meg det er synd på...(he he)

det er jo den eneste grunnen til at den går på radio fordi det er to av norges beste band som har laget sang...da er det plutselig greit å spille den på radioen. hadde det vært noen ukjente så hadde den aldri blitt hørt av noen.

fy å den irriterer meg.

må slutte å la en sang gå inn på meg (he he) kan jo ikke blir gal av en sånn grunn.:)

Skrevet

Fryyyyyktelig. Hu som synger "det er itt no som..." høres ut som hun synger etter 4 dager på bein fylla på hjemmebrent

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...