Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Selv hadde jeg innsetting på fredag og er i dag på rugedag 4. De to første dagene følte jeg meg i fin form, kjente litt stikkninger i livmoren, men i går og i dag har jeg mensmurringer og er vedig trett og slapp. Dette er sikkert bare bivirkninger av progestan og progynova, har hatt mensmerter i rugeperioden ved alle mine 4 ivf forsøk.

Hadde gledet meg på sol og varme , men her i Trøndelag er det surt og kaldt.

Fortsetter under...

Ligger en dag etter deg, satt inn et egg på Lørdag:)

Er det samme her, begynte med mensmurringer i går og er også veldig trøtt.. Men er nok som du sier bivirkninger av hormonene:)

Tenker igrunn ikke så veldig mye på at jeg ruger denne gangen da! Er deilig å slippe å tenke så, da går dagene litt fortere..

Gleder meg til å teste!:)

Har du planer om å teste tidligere?

Nei, hadde igrunn ingen symptoner i det hele tatt den gangen, bittelitt mensmurring kanskje..Og kanskje litt stikkinger de første dagene..så var det stopp.. Så regnet ikke med at det ble positiv test.

Har du hatt blødninger?

Annonse

Hei dere! Er jo ruger jeg også :) Er vel på dag 7 i dag da, satte inn egg forrige torsdag. Hadde litt stikninger de første par dagen og ellers synes jeg jeg føler veldig lite denne gangen. Hmmm... Kanskje litt murringer i dag... Har tenkt at denne gangen ikke skal bli noen symptomjakt, for forrige gang var det jo absolutt ingen tegn til graviditet... Selv om jeg i forhold til følelsen kunne vært 3 mnd på veg :) He he...

Vel, lurte igrunn på å ta en test på mandag for å se om det var vår tur denne gangen...

Men angående progestan, eller klinkisene som de går under i heimen, jeg synes det kommer så veldig mye ut igjen! Har dere det på samme måte?

Hei, jeg er på rugedag 6 og har litt mensmurringer, ellers ingen symptomer. Blir fort trett og sliten ,selv om jeg ikke gjør så mye.

Jeg opplever også at det kommer ut en del progestan.

Det blir spennende å teste neste uke, gruer meg , har testet negativt sååå

mange ganger.

Uff det er så tungt med de negative testene.... Jeg ble gravid rett før jul etter å ha prøvd i 1 og ett halvt år, men det var desverre utenfor livmor. Nå har jeg bare hatt ett forsøk, men siden jeg ikke hadde begynt å blø før testen på sykehuset ble jeg så utrolig skuffet når den ble negativ... Vi får bare tro og håpe at denne gangen er annerlades og at vi begge sitter igjen med en positiv test i hånden om noen dager :)

Lykke til! Jeg tror jeg skal ta testen på mandag morgen....Og så tar jeg ferie med positiv test eller ei!!! Det fortjener vi!

Jeg har testet, er bare på dag 9, og den var svak, svak positiv.. Vet at EL-sprøyta er ute av kroppen for hadde negativ test i går.

Er så utrolig spennende! Tenk om det stemmer!:)

Jeg har også hatt mye stikkinger og som du sier litt krampelignende smerter de siste dagene, men tror ikke det er noe å bekymre seg over.

Annonse

Hvordan går det med dere? Så at Kobra skulle teste i dag? Jeg venter til i morgen... Er så spent! Forrige gang hadde jeg brun utflod i tre-fire dager før testing og da var den negativ. Denne gangen er det ingen antydning til rosa på papiret, så jeg har ikke gitt opp denne gangen.... Lykke til alle sammen...

Hei, jeg har litt angst for å teste så jeg venter til fredag, kanskje kommer mensen før den tid.Har hatt menssmerter siden rugedag 4, men i dag har jeg kun litt murring. Tidligere har jeg fått mensen på dag 11 og 12, da sto jeg på crinone og nå progestan kapsler. Hvordan er formen din? Ved tidligere forsøk hadde jeg økt matlyst ,men denne gangen har jeg ikke lyst på mat i det hele tatt. Jeg er veldig spendt på hvordan dette går.

Jeg tok en test i nettopp og selvfølgelig var den negativ, ikke antydning til strek. Uff uff, da blir det forsøk med spray,sprøyter og uttak igjen. Jeg hadde kramper og stikkinger i livmor på rugedag 10, og nå tenker jeg kanskje at det var egget som løsnet. Vanligvis har jeg en syklus på 28 dager men de siste månedene har den vært på 35 dager, og nå lurer på om egget ble satt inn for tidlig i syklusen. Tenker så mye rart. Hadde forsøk i desember,avbrutt fryseforsøk i februar, ivf forsøk i slutten av april, avbrutt frys i mai og fryseforsøk nå i juli, så det har blitt mye hormoner. Tatt progynova 5 ganger daglig og progestan 2 kapsler 3 ganger daglig, så det er sikkert derfor mensen ikke har kommet ennå. Har vært i så dårlig form siste uka.frossen og varm, ømme bryst, dårlig matlyst og masse mensmurringer. Får ta en test i morgen for sikkerhet skyld før jeg slutter med hormoner.

Nå skal jeg slutte å klage. Håper dere er heldige og tester positivt begge to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...