Gå til innhold

Flere med menssmerter..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

... som allikevel er gravide?

 

Kan ikke huske at jeg hadde det sånn de to andre gangene. Nå kjennes det bare ut som jeg skal ha mensen hele tiden (den siste uken).

 

Flere som har hatt ulike symptomer på ulike svangerskap?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei=)

 

Jeg er gravid for andre gang, er 10 uker nå. Har menssmerter til og fra hele tiden jeg og. Hadde det forrige gang og, så det er ganske vanlig vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dette hele tiden. Husker fra forrige svangerskap at dette var en av grunnene til at jeg ikke skjønte at jeg var gravid før det hadde gått ti uker! Trodde liksom at mensen var på vei.....

Har det denne gangen også, det er nok helt normalt, men blir de sterke bør man vel ta en sjekk.

Husker at jeg var så overrasket over hvordan riene var første gang. Trodde nemlig rier var kjempesterke kynnere, men riene kjennes helt annerledes, som veldig kraftige menssmerter rygg og mage! Så det tok meg en stund før jeg skjønte at riene faktisk var rier. Dumme meg.

Men nå vet jeg bedre,,, tji hi, har jo glemt de meste da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I uke 4-6 slet jeg veldig med sterke menssmerter uten å blø e eneste dråpe! Hadde aldri hrt vennene mine fortelle om det, men legen min sa at det ikke var så uvanlig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ikke det med mine to første heller, slik jeg husker det i alle fall. De gangene visste jeg liksom at jeg var gravid før ikm... kjente det på kroppen liksom. Kan ikke huske at jeg da gikk med mens smerter og ventet på mensen samtidig. Denne gangen har jeg hatt følelsen av at nå kommer den i mange dager (siden el. faktisk)... tørr ikke helt å tro sikkert at jeg er gravid enda. Men også bare to dager over ikm og venter med å teste til im orgen i alle fall. Kjennes som sakt som om mensen kommer hvert øyeblikk. Men er litt kvalm i dag da... Forkjølet som bare det, så jeg er jo i utgangspunktet veldig lei form og fryyyyyser masse!!!

 

Håper du har det bedre med formen og at alt er ok. Så mange som skriver om menssmerter, så det er nok helt normalt får vi håpe. Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...