Gå til innhold

gravid men ingen symptomer?!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

skal etter mensen være i uke 10 nå, men har ingen symptomer i det hele tatt, ikke noe kvalme. bare kanskje litt hodepine og ømme bryst men det er alt.. lurer på om noe kan være galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ei venninne av meg er i uke 22 nå, og hun har hatt absolutt INGEN symptomer.. Eneste beviset for henne var den etter hvert voksende magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på sykehuset da mistenkte de at det var MA for noen uker siden pga fosteret var så lite, 3mm, og husker at jeg hadde vært mye kvalm i en uke så ga det seg. Men hcgen hadde steget da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEi

 

jeg er gravid med nesten ingen symtomer, var hos legen i dag og tok blodprøve skal ta det igjen på torsdag for å se om hcg hormonet har steget og at det er noe der som lever.. Føler meg ikke så gravid, men tok graviditetstest og alle viser posetive! =) Digg at vi ikke har så mange plager =) var litt kvalm i noen dager i forrige uke og 2 dager med ømmebryster men nå merker jeg ikke noe.Jo har litt vondt i magen av og til!

 

 

klem

er i 7+6 uke i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 9+1, og har nesten ikke symptomer. Ble litt bekymret jeg også, men fikk se et bankende hjerte på ul :o)

 

Som gyn sa til meg, er alle svangerskap forskjellige. Noen har lite symptomer, mens andre har masse symptomer. Lykke til videre i svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

herregud så lettet jeg blir over å se der at det er flere som har det akuratt som meg =)

 

Lykke til jenter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veide meg nå på vekten ser jeg har ikke gått opp en kilo i svangerskapet heller. veier det samme som for 8 uker siden, er ikke det litt rart ?? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke legge på deg enda vet du. Kjenner ei som sa at hun gikk faktisk ned i begynnelsen.

Men er du alt for bekymret, kan du jo ta deg en tur til legen din.

Lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...