Gå til innhold

Flere som fryser nesten hele tiden?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe,skal se du får jente. eneste sv jeg har frosset sånn og jente blir det:)) hører ikke til lenger her jeg da,kjedet meg sånn bare. men jeg frøys masse de første 11 ukene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :) jeg fryser hele tiden jeg også... ihvertfall om kvelden. sitter med teppe og mannen min sitter i t-skjorte... er i uke 9 nå.. brr hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaa! Jeg er plutselig blitt vanvittig frysen. Da jeg var gravid forrige gang var det stikk motsatt, da var jeg plagsomt varm. Det ble en gutt forresten, så hvem vet. kanskje jentemammaer fryser mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 6 + nå, men nå har frysinga gått over. Frøs veldig i uke 4 og 5, hvem vet hva det kan komme av. Var ikke sånn forrige gang, og det ble jente....

Akkurat det med kjønn er vel veldig overtroisk og kjærringrådaktig :0)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror selv at frysinga kommer av at en er trettere enn vanlig...

Når en er trett fryser en jo...

Min teori ihvertfall...men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg frøys også mye de første ukene, helt vanvittig. Ifølge UL skal jeg ha jente så kanskje det er noe i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frøs veldig i starten,

nå svetter jeg nesten ihjel,

går med minst mulig klær hele tiden.

så det med kjønn..... nei det høres rart ut,

for hva i all verden får jeg da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :-)

 

Jeg fryser også nesten hele tiden nå!

 

Fryser om det er 20 varmegrader ute, det har jeg ikke gjort med dei andre!

 

Spennende å se om det blir jente denne gangen! :-)

 

Husker ikke så mye da jeg gikk med ho første, ble gravid i november og det var kaldt dei første 3 mnd likevel da!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fryser ogsaa hele tiden naa, faktsik det som foerst fikk meg til aa tenke at jeg var gravid. For jeg hadde det saann foerste gang jeg var gravid ogsaa. Var saa kald de foerste ukene, mens naar babyen ble stoerre og selv produserer mye energi, saa ble jeg veldig varm. Ikke helt overbevist om at det hra noe med kjoenn aa gjoere, snarere kanskje stadier i graviditeten? Hvorvidt det er tidlig eller sent i svangerskapet,,, Det er i allefall det jeg tror.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, termostaten min funker ikke i det hele tatt! Utrolig slitsomt, altså! Har ikke gjort i de to andre svangerskapene mine, da var det heller omvendt. Kanskje det blir jente nå da, siden det ble gutter de to andre gangene! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...