BeBe_83 - nr 2 i oktober Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Oppdaga nettopp at jeg har blødd litt.. (en dag siden IKM bare, testa positivt onsdag og fredag) trenger å bli beroliget. Hvor vanlig er det egentlig å blø uten at det går galt? Har litt murringer i magen, men føles ikke som mensen er på vei likevel.. Er fortsatt kvalm og sånn også...
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 De fleste blødninger ender bra! Man må bare slappe av og håpe.. blir det mer blødning / eller uansett..ring legen din du. Men de kommer til å be deg se det ann..det gjør de alltid siden det er så tidlig..dessverre.
Labambie Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 Det er vel helt normalt! Så lenge det ikke er masse friskt blod og masse klumper med smerter i magen. Jeg hadde bittelitt brunt slim når jeg var 7+3. Kasta meg over tlf til legevakta,og han sa det var heelt normalt. Gjerne i forbindelse med sex og slikt. Så det er sikkert helt bra!
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 For noen uker siden hadde jeg blødning som varte i tre-fire dager. Det var brunaktig blod/slim, så jeg var sikker på at jeg hadde mistet. Dro rett til legen, hcg var bra. Men ble videresendt til UL likevel. Der viste det seg at alt var helt i orden:) Hjertet slo på det 4 mm lille embryoet!
BeBe_83 - nr 2 i oktober Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2007 Takk for svar:-) Ble litt roligere nå. Skal ikke så mye til før panikken kommer for tiden, he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå