Gå til innhold

Uff, blør nå jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaga nettopp at jeg har blødd litt.. (en dag siden IKM bare, testa positivt onsdag og fredag) trenger å bli beroliget. Hvor vanlig er det egentlig å blø uten at det går galt? Har litt murringer i magen, men føles ikke som mensen er på vei likevel.. Er fortsatt kvalm og sånn også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste blødninger ender bra! ;)

Man må bare slappe av og håpe.. blir det mer blødning / eller uansett..ring legen din du. Men de kommer til å be deg se det ann..det gjør de alltid siden det er så tidlig..dessverre.

Skrevet

Det er vel helt normalt! Så lenge det ikke er masse friskt blod og masse klumper med smerter i magen.

Jeg hadde bittelitt brunt slim når jeg var 7+3. Kasta meg over tlf til legevakta,og han sa det var heelt normalt. Gjerne i forbindelse med sex og slikt. Så det er sikkert helt bra! :)

Skrevet

For noen uker siden hadde jeg blødning som varte i tre-fire dager. Det var brunaktig blod/slim, så jeg var sikker på at jeg hadde mistet. Dro rett til legen, hcg var bra. Men ble videresendt til UL likevel. Der viste det seg at alt var helt i orden:) Hjertet slo på det 4 mm lille embryoet! :)

Skrevet

Takk for svar:-) Ble litt roligere nå. Skal ikke så mye til før panikken kommer for tiden, he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...