Gå til innhold

Fra himmel til helvete

Anbefalte innlegg

Var på ultralyd i dag. Er 7 uker på vei. Skulle se om det var en eller to babyer der inne.

Trodde alt var bra siden jeg ikke har hatt noen blødning.

Men den gang ei, gynekologen kunne ikke se noe foster der. Har antgelig hatt en abort, og kan bare vente på at blødningen kommer.

Skal til sykehuset i morgen for å måle hcgnivået, bare for å være sikker på at det er dødt.

Dette er bare utrolig vondt og trist.Vi ønsket oss dette så veldig, som sikkert alle her gjør. Men kan bare snakke for oss.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9806492-fra-himmel-til-helvete/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei

Jeg vil bare si at jeg føler sterkt med dere. Jeg har opplevd akkurat det samme. Skulle se om det var en eller to og fant ingen. Jeg ble sendt til utskraping dagen etter.

Blighted Ovum kalte legen min det. Du kan finne mye godt lesestoff om det på amerikanske sider. Det var beroligned lesing, i hvertfall for meg.

Jeg håper du kommer deg fort, og at du snart er på vei nedover igjen :o)

• 2 uker senere...

Etter ul ble jeg sendt på sykehuset for å ta hcg blodprøve, den var høy og fin. Skulle ta ny prøve to dager senere for å være sikker på at det var noe der, da hadde hcg-nivået ikke steget. Så var det ny ul, der kunne de ikke se fosteret, men noe som kunne tyde på at det var et foster der. Så var det ny blodprøve, den hadde nesten ikke steget fra første gang jeg tok.

Mange opp og nedturer. Konklusjonen fra legen var at fosteret ikke utvikler seg normalt og at det ikke er levedyktig. Så går å venter på at kroppen skal støte det ut.

Jeg vet at fosteret er dødt, eller kommer til å dø, å alt jeg kan gjøre er å vente. Ganske tøft.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...