Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 hvilke våtservietter bruker dere?nå bruker vi pampers sine for de syntes vi luktet så godt :-) hvilke våtservietter syns dere lukter best?
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Hva det lukter av våtserviettene, er meg knekkende likegyldig! Våtservietter skal brukes til å vaske bæsjerumper med, og da har det lite å si hva de lukter. Alle tilsetningsstoffene er værre! Derfor bruker vi kun Mesoft-kompresser fuktet i rent vann som våtservietter her i huset, og det fungerer veldig bra. Billig er det også. :-)
Gjest Ut på tur Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 Jeg har hørt at noen våt servietter kan brukes til å fjerne maling. Må vel finnes noen tester på våtservietter gjort av forbruker rådet eller noe sånt ???? Vi kommer til å bruke kluter eventuelt tørt papir hjemme. Begrense bruken av de ferdig våte så mye som mulig.
Nelly79 Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Helt riktig at man kan fjerne malingsflekker med våtservietter, jeg har prøvd, det var med natursan sine. Jeg har brukt coop sine i 3 år på sønnen min og kommer til å fortsette med de på neste barn også. Jeg har hørt at det er de eneste våtserviettene som ikke er tilsatt noe "farlig"..
RajaPia Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 I en test for foreldre og barn var det Rema1000 sine billigste som kom best ut! I 2007.De koster bare drøye 15 kr pakka. Bruker helst vann , men noen ganger er våtserviettene gode å ha. Alt med måte.
Lille Kamille Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 Anbefaler deg å forsøke å vaske ditt eget underliv med våtserviettene. Jeg gjorde det en gang, og det er det verste jeg har kjennt, det svei noe helt utrolig!! Har ikke brukt en eneste en siden det, de gikk rett i søppla alle sammen!!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #7 Skrevet 11. juli 2007 jeg vasker meg selv ganske ofte med våtservietter og har ALDRI reagert på dem,så hva er det som er så utrolig farlig med dem?de hadde vel ikke solgt våtservietter til barn hvis de var så utrolig farlige som du vil ha det til?
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #8 Skrevet 11. juli 2007 Hehe... Tror du virkelig at alt som selges i forretningene er ufarlig? Å nei, du, det er pengene som gjelder, og de tar ikke mye hensyn til om noe er helseskadelig eller ei. Det er derfor organisasjoner som f.eks. Grønn Hverdag og Forbrukerrådet av og til foretar tester, slik at verstingene blir plukket ut og offentliggjort - hengt ut. Da hender det jo at noen av oss forbrukere våkner litt til igjen.... Du må ikke være så blåøyd at du tror at alt som selges i butikkene er ufarlig!
yvve73 Skrevet 14. juli 2007 #9 Skrevet 14. juli 2007 Vi har brukt coop sine vi også. Vår datter er 5 år, og vi bruker de fremdeles innimellom. Disse fikk best i test for noen år siden, både i Sverige og Norge, og er billige. Ikke er de så "såpete" heller. Og jeg er enig i, at hvordan de lukter er likegyldig. Jo mindre de lukter, jo bedre er det....Vi kommer til å bruke disse på nestemann også.
MalinL *2 gullgutter* Skrevet 20. juli 2007 #10 Skrevet 20. juli 2007 Her er en test av våtservietter. http://www.nettavisen.no/hjelperdeg/tester/klaerogutstyr/barn/article646356.ece Pampers sine er vel omtrent det værste en kan bruke. Masse parfyme og allergifremkallende stoffer.
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #11 Skrevet 20. juli 2007 Gutten vår liker å bli vaska på stumpen med våtservietter, bredere smil og gladere gutt skal man lete lenge etter... hadd det svidd eller at han ha hatt det vont av det så har jeg jo selvfølgelig ikke brukt det på han!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #12 Skrevet 9. august 2007 Test på TV2 hjelper deg, Coop Baby Sensitive våtservietter kom best ut.. http://pub.tv2.no/nettavisen/hjelperdeg/tester/klaerogutstyr/barn/article646356.ece
Gjest Skrevet 10. august 2007 #13 Skrevet 10. august 2007 vi bruker vann og klut og ikke våt servietter. men jeg skal fortelle noe som jeg nettopp gjorde, fikk sprittusj på husveggen. brukte pampes sine våtservietter og alt gikk vekk. og det var mye tusj så det er jo ganske strekt stoff i de våtserviettene når jeg prøvde å vaske av tusjen med såpe og vann, men så prøvde jeg våtservietter og da tenkte jeg stakkars små barn som blir vasket med dette i rompen vær dag. så vann og klut ,det bruker vi på poden vår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå