Gå til innhold

Gravideyoga


frk Nilsen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har tenkt på gravideyoga, og en venninne av meg gikk der tror jeg og skrøt veldig av det. Torsdager er ikke en veldig god dag for meg tror jeg, siden jeg også prøver å være litt med på Tai Chi på Sagene på torsdagene.

 

Uansett - takk for info - og kanskje vi sees :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm, takk fro at du minte meg på det...Hadde helt glemt det. Hva koster det? Har ei venninne som går der. Hun er veldig fornøyd og anbefalte meg det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1100,- for 7 ganger tror jeg det var.

Ble anbefalt det av ei venninne som fikk i Mars. Hun hadde sjekket rundt omkring i Oslo, og det er visst ganske rimelig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Meldte meg på grunerløkka jeg. Har ei venninne som gikk der i vinter. hun var veldig fornøyd:) Begynner 30 august. Jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du som skrev om gravidyoga på grûnerløkka - hvor er det? Har de nettside? Kunne tenke meg å bli med på det. Er veldig takknemlig for svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.yogakurs.no/

http://www.yogakurs.no/kurs_i_oslo_host_2007.html#gravidyoga

 

Venninna mi anbefalte Amrit som kursleder. Han Thomas hadde bare satt på en cd med musikk og forsvunnet:) Ikke å anbefale når man sitter på en matte og omtrent ikke vet hva yoga er. Det blir iallefall mitt tilfelle:)

Jeg har meldt meg dagene til Amrit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse linkene var til lois, glemte å si det. Alle andre som er interessert også så klart, men dette er de på Grunerløkka. Mølleparken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er dette på Sagene samfunnshus i kristiansandsgate 2? Jeg har aldri vært der, vet ikke helt hvordan man kommer dit fordi jeg kjenner ikke så godt området. Jeg har litt lyst, så at de fremdeles har ledige plasser på torsdager. Jeg får tenke litt mer på det. Jeg har også vurdert qi gong, har vært på det før og likte det godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, helt sikkert;) He he! Jeg har betalt, så kommer garanert! begynner 30. August.

Jeg gleder meg veldig! Skal bli så godt å aktivisere seg igjen! jeg skal trosse kvalmen, tvinge den bort:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fortsatt ledige plasser på sagene ja. Nå husker jeg ikke i farta hvor det er, men det er rett ved buss-stopp til 37 bussen (og 20 tror jeg)

Står forklart på nettsidene hvor lokalene er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. En av venninnene mine gikk her i Bergen hos Tonus (tror det er det de heter). Hun var veldig fornøyd! De har visst tilbud til de som har født også. Skal dobbelsjekke med henne og gir deg en lyd når jeg vet mer. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for info frk Nilsen. Jeg skal på et senere kurs, fordi jeg leste at man kan ha med seg partner på slutten av kurset (siste gangen). Siden det blir 20. september for dette kurset, så er ikke mannen min i Oslo da. Men jeg vil så gjerne at han blir med siste gangen siden det vil være en slags fødselsforberedende kurs på slutten. Men du får kose deg på kurset på torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...