Gjest Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 tja...brde gå bra...ville vaska den på håndvaskprogrammet da. jeg har iallefall vaska simo -veska mi i maskina med bra resultat
så var vi 4 Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2007 Ja det er nå stille på soverommet ennå så gidder ikke finne på noe stort Skal prøve, blir den ødelagt gjør det ikke noe, har kjøpt ny veske til vogna for den emmaljunga stelleveska er bare tull.
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 her ble det stille for litt siden...sitti å skravla i senga en time først. hva er galt med emmaljunga .veska? har kjøpt ny emmaljunga-vogn nå så lurte på om jeg skulle kjøpe ny stelleveske også, var ikke så fint med grønn veske til blå og sølvfarga vogn nei...
så var vi 4 Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. juli 2007 den er ikke noe pen, og jeg synes den er generelt vanskelig å ha med å gjøre. Du kan få kjøpe min om den ikke blir ødelagt i vask da
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 ok.. frister vel ikke så mye når du fremstiller detslik da hvilken farge er det ?
så var vi 4 Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. juli 2007 hehe nei jeg ville absolutt kjøpt en som holder fasongen bedre og som har bedre rom inni. Jeg har marine farga.
så var vi 4 Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. juli 2007 hehe når jeg tok den ut av maskinen så jeg det sto at den kunne vaskes for hånd Nå er det på tide å lage middag her i huset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå