Gå til innhold

Erfaringer med Bébé Confort Windoo Hightrek ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei -

Vi vurderer Bébé Confort Hightrek m/ Windoo bag og Creatis (det nyeste) bilsete. Den er jo ganske dyr denne vognen, men ser ut til å oppfylle mange av våre ønsker.

Noen erfaringer med denne vognen? Spes. mht størrelse på bag'en (f. eks i forhold til Emmaljunga), kjøreegenskaper i by/på landet, størrelse sammenslått etc... ??

Det er vel bare Babykos som selger den i Norge, så vidt jeg ser, men noen som kjenner til hvor på nettet den kan kjøpes fra utlandet (om det er mulig) ? Evt. hvor den selges i Danmark/Sverige.......

På forhånd, tusen takk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke kjøpt den med bilstol.

Skrevet

Har vognen til sønnen min. Han var stor da han ble født,så baggen begynte å bli trang når gullet var ca 4 måneder. Synes vogna er kjempe stilig og veldig lett og trille. men må innrømme at jeg syns den var litt dyr i forhold til kvaliteten på vognen. ble fort litt skranglete.kjøpte en ekstra vogn og bruker omtrendt begge vognene like mye.

syns Emmajunga vognene ser veldig fine ut. vet flere som er svært fornøyde med dem:-)

lykke til....

Skrevet

vi kjøpte denne vognen nå på lørdag, så har jo ikke begynt å bruke den enda selfølgelig :) men er så utrolig fornøyd med den, må ta den inn i stuen flere ganger til dagen for å se og prøve :) :) den virker kjempedeilig og lett og kjøre. barnet sitter jo også veldig høyt, prøvde tanteungen min oppi og hun satt som en dronning :)

gleder oss til å ta den i bruk :)

den er jo også veldig lett å skifte fra bag til sportsvogn og stor fordel at du kan snu sitteretning veldig lett. ikke alle vogner det går an på. når barnet nettopp er begynt med sportsdelen er det jo sikkert kjekt å ha barnet mot deg så du kan følge med.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har en Emmaljunga Duo Classic og Bebe Confort High Trek med Windoo bagen.

Jeg liker Emmlajunga vognen best og synes det er bedre kvalitet i denne vognen. Bagen er en del større (både bredere og lengre), og sittedelen virker stødigere. Det er også en del finesser som mangler på Bebe Confort, f.eks. integrert myggnett, regntrekk som følger med vogn (festet på understellet) etc.

Vi kjøpte Bebe Confort fordi man kan bruke bagen i bilen (vet at TryggTrafikk anbefaler at man bruker sete, men vi valgte altså heller å bruke bagen for å skåne ryggen). Understellet er en del mindre sammenslått og sportsvogndelen er MYE mindre, hvilket er en stor fordel dersom man har dårlig plass i bilen. Bagen er også mye enklere å bære med seg, da den har håndtak så man kan bære med en hånd. Den har også svingbart forhjul, hvilket er ganske "handy" når man triller, men siden det kun er 3 hjul er den noe mindre stødig en Emmaljunga.

Dersom man ikke trenger tenke på plass i bil etc. ville jeg helt klart valgt Emmaljunga - synes den er mye finere, det er bedre kvalitet og den er billigere, men for oss er Bebe Confort vognen mer praktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...