Gå til innhold

Flere som ikke liker å amme blant folk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvorfor, men jeg liker best å sitte for meg selv når jeg ammer. Har aldri ammet på kafe etc, blir stressa ved tanken. Hvis vi er på besøk eller har besøk går jeg inn på et eget rom.

Hun er snart 3 mnd men likevel.. flere som har det sånn, eller ammer dere hvor det skulle være? Misunner litt de som klarer det. Men det er kanskje en vanesak så hvis jeg aldri prøver, så... men føler ikke det er naturlig for meg å gjøre det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker det ikke så godt jeg heller, men jeg gidder ikke gjemme meg hele tiden.

Skrevet

Skjønner deg veldig godt, liker også best å være alene med snuppa. Men det er som du sier, prøver du ikke, får du jo ikke vent deg til det heller. Og er jo deilig å ikke alltid måtte stikke seg vekk, gå glipp av spennende samtaler etc. Så ta på deg så dekkende ammetøy du kan, og prøv feks en dag du bare har besøk av en venninne eller to, så går det bedre etterhvert.

Skrevet

Jeg tenker ikke noe over det nei. Men jeg måtte svare alikavell, og si hvor mye jeg undrer meg over fremmede som komer bort (selv om jeg sitter tilbaketrukket i et hjørne) og nesten bretter bort klærne på meg fordi de "syns det er så fint å se en baby som ammes..."

Skjønner ikke at det får seg til å gjøre det.

Skrevet

Til å begynne med hadde jeg også det sånn...men jeg holdt på å klikke av å aldri komme meg ut. Jeg bor nemlig litt sånn til at det tar tid å komme seg noe som helst sted, og i perioder har knøttet hengt på puppen med 1-2 timers mellomrom på dagtid. Så jeg prøvde meg sakte fram. Nå som han snart er 6 mnd er jeg blitt en slik ekstremammer som kobler ungen på puppen nesten hvor som helst...men aller helst hjemme i fred og ro da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...