Skjønnere enn skjønnest Skrevet 10. juli 2007 #1 Del Skrevet 10. juli 2007 Lenge siden jeg har hørt noe fra deg og forstår jo selvfølgelig hvorfor. Hvordan går det med deg og den lille gutten din? Går det greit med ammingen? Her går alt bare bra, men ikke et sekund stillhet lenger her i huset;)! Jenta mi kan snart krabbe og skyver seg både bakover og forover og roterer i en forferdelig fart. Så her er det slutt på å la henne ligge på stellematten på gulvet på badet, mens mamma gjør ting og tang. Før jeg har snudd meg, så har hun snudd seg!!! Hjelp!! Må vel ha henne med meg inn i dusjen snart også. Men ja, hun er virkelig skjønnere enn skjønnest. Virker som hun forstår så mye, er med på når vi tuller med henne og ler som bare en baby kan....., er forelsket og betatt ennå jeg;)!! Og hun er jo ikke 6 mndr engang, så stor, men likevel såå liten. Begynt med litt grøt og det elsker hun. Ville ikke ha flaske, men har drukket av tutkopp siden hun var 4 mndr!! Morsomt Vi skal reise 4 uker til varmere strøk til høsten og gleder oss veldig. Har leid en stor leilighet med terasse og utsikt over havet. Gjett om vi skal kose oss!! Ha en riktig god sommer og storkos deg med barna dine!!! klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9804326-kj%C3%A6re-regnbuemor/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regnbuemor til 2 Skrevet 10. juli 2007 #2 Del Skrevet 10. juli 2007 Hi, hi.. Må le litt, ser for meg tulla deres som spinner rundt på gulvet, herlig! Joda, her er det høyt tempo om dagen. Har et par venninner som også har små barn, og jeg har liksom sagt at vi skal gå trilleturer sammen. Men hver gang det hadde passet fint, så må jeg kose og leke med treåringen. Så trilling blir overlatt til kona. Jeg ammer, leker og rydder/lager mat. Det er alt jeg gjør om dagen føles det som. Ingen egentid, ingen søvn, ingen kose seg med maten eller slappe av. Hmm.. det hørtes litt sytete ut, og det er egentlig ikke meningen. For det er jo stas da. Litt slit bare, men det går så altfor fort over. Jeg prøver så godt jeg kan og bare nyte nuet. Tiden går så altfor fort. Ammingen går igrunn bra, men lillemann får mye vondt i magen. Skal til kiropraktor på mandag, så håper det hjelper litt. Gir erstatning på natten. Da kan han sove i tre til fire timer, istedet for kun to når han får pupp. Ellers er storesøster fortsatt bare stolt. Ingen tegn til sjalusi, men hun trasser veeeeldig mye, så vi prøver å gi henne max positiv oppmerksomhet. Lillemannen er veldig sterk. Han løfter hodet sitt, og prøver nå å rulle seg rundt. Han flytter på seg alt ved å sparke fra med bena sine. Da ler han... Koselig at det går så bra med dere da. De er så utrolig søte de barna altså. Det morsomme er at hver alder faktisk har sin sjarm. Nyt øyeblikkene sier nå jeg. Dere får kose dere masse på ferien deres. Vi tar snart turen til selveste kaptein Sabeltann! Skal bo i hytte ved dyreparken. Reiser avgåre i vår "nye" stasjonsvogn som vi skal hente i morgen (den gamle bilen ble visst for liten, så den måtte byttes ut). Fortsatt god sommer til dere også. Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9804326-kj%C3%A6re-regnbuemor/#findComment-9806928 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå