Gå til innhold

noen med synspunkter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er gravid, inne i min 12 uke, så 2 trimester er rett rundt døren:) var på ul i uke 8 å så hjertet slå, så er faktisk ganske rolig med tanke på ma og sånt! (har hatt en ma før, ganske sent i 1.tri) magen har vokst også:)

fikk for noen dager siden vite at et vennepar har termin ca 14 dager før oss. kjempeglad på deres vegne!:) men så begynner jeg å tenke... hva hvis jeg skulle miste, og de får babyen? tenk hvor fælt det ville være å treffe dem på trilletur? ville helst ha gått gravid alene jeg, i tilfelle...

jeg høres sikker ut som en veldig egoistisk person, men jeg vil dem alt godt altså! er virkelig ikke sånn som det høres ut her..:/

men godt å få tankene ned på "papiret"... huff, høres jeg fæl ut?

vet jo at mitt svangerskap sannsynligvis ender med baby denne gangen også!:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

haha..nei sorry..ikke meningen..Men vet akkurat hvordan du har det..

 

Forrige svangerskap var jeg bare en mnd mellom meg og tanta mi... Hun fikk før meg da..

 

Og nå er det ei annen av tantene mine som er gravid og det er jo jeg også.. Først tenkte jeg..Dritt kult, det fortjener hun virkelig..(har hatt mistanke om at de har slitet litt). Men så kommer jeg til å tenke, fader, ikke gravid alene denne gangen også..dritt altså...

 

hadde jo håpet å komme og si at jeg er gravid og alle blir glade ikke sant, men vil de vel tro at jeg ble gravid pga at hun er det nå..Familien min er litt rare...

 

Men jeg synes ikke du er slem på noen måte..Og man har litt "lov" å tenke sånn...

 

Krysser fingrene for at går bra denne gangen=o)

 

Masse klemmer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...