Gå til innhold

gode forslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal selvfølgelig i bryllup til søskenbarnet mitt i helgen, er da 5+4 uker. mamma og pappa skal også dit. syntes dere jeg bør fortelle det til de før bryllupet i forhold til alkohol? jeg vil si det i stede for at de skal få mistanke isåfall. eller er det noen med noen super gode forslag? jeg hater å lyve for foreldrene mine!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger jo ikke å si noe viss du ikke vil, mener jeg. Men jeg hadde nok sagt noe. Men opp til hver enkelt. Men skal du sitte ved siden av dem under middagen? Viss ikke får de vel ikke mistanke...

Men nå er det jo slik at vi damer får den mistanken mot oss med en gang vi takker nei til alkolhol..

Skrevet

hehe det er akkurat det. også hadde jo jeg tenkt til å kjøre da... jeg syntes det bare er litt tidlig og si noe da. er så redd for å miste. kjedelig og si det for så og miste noen uker etter...

Skrevet

må alle alltid drikke da?

du får ikke med deg gubben på en ikke drikke pakt eller noe da....?

si dere har en avtale om ikke og drikke før da eller da,

eller ett eller annet

Skrevet

Hehe..skal også i bryllup til helga=o)

Er vel rundt 6+2 ca. Venninna mi som skal gifte seg vet det og hun er super glad da..Måtte jo si det da...hehe..

Men til spørsmålet...

Jeg klarte å holde graviditeten min i ca i hele 2 uker...Ikke kult når man har bursdag dagen etter at man har testet pos og så møter forledrene og ikke sier noe...

Så får jeg vite at hun yngste tanta mi er gravid, har vel termin i desember tenker jeg..så da måtte jeg bare si det.. Mamma ble kjempe glad, det ble også søstra mi og pappa=o)

Men har ikke sagt noe til svigermor..det var det vanskligste..var det matmonstret når vi var i Danmark på ferie...Og hun var med..hadde så lyst å fortelle svigermor det, men sambo ville vente..Så har tenkt å sende henne en mld løpet av dagen, men samtykke fra sambo, at hun skal bli bestemor i mars.

Herregud, snakk om å gli ut av spørsmålet...

Du kan jo si at du har lyst å huske dette eller at du ikke føler for å drikke, eller bare fortelle at de skal bli besteforledre om 8-9 mnd..=o)

Hjalp kanskje ikke..hehe..Men håper du finner ut av det da=o)

Masse klemmer

Skrevet

hehe ro ro til fiskeskjær vet du:)neida det gjør ingenting. ja jeg tror også det blir vansklig og si det til svigers:( vet ikke hvorfor for vi har ett kjempe bra forhold men alikevel:) det er ikke det samme som mamma og pappa. dessuten føler jeg meg ikke veldig gravid, og jeg innbiller meg at jeg kjem til å miste i SA en gang, selv om jeg ikke har tegn til blødninger...føler ALLE går igjennom en SA.

vi ble gravide på første forsøk så¨jeg føler meg veldig heldig.

kjempe lyst til å fortelle mamma og pappa dette nå, men har også kjempe lyst til å vente til det har gått 12 uker...

Skrevet

Mamma+ tante og onkel var hos oss på grillmat. Jeg sa at jeg heller ville ha øl enn rødvin. (noe som er motsatt av hva jeg foretrekker)

Mamma så litt rart på meg. Så løp samboeren min inn på kjøkkenet med glasset mitt når det nærmet seg tomt, og fyllt opp med Claustaler. Kjempelurt syntes vi, men plutselig stod mamma rett bak han og tok opp boksen. Hun så på oss med granskende blikk. Jasså blir det januarbarn? sa hun. Min mor er umulig å lure!

Sånn var det sist også. Plutselig tittet hun på meg å sa " du er gravid du!"

Skrevet

Jeg har samme problem som du...

Skal i 60årsdag om 2 helger, er nå 5+4 jeg og :D

Men jeg kan ikke bruke unskylningen at jeg skal kjøre da det er i nabohuset.

Hadde absolutt ikke lyst til å si det enda, er bare 4personer som vett det, sambo, meg og våre to bestevenner.

Kan jo alltid bruke den med at du går på pensilin for et eller annet, selvom det er blank løgn.

Men jeg kjenner flere som har brukt den, og ingen får mistanke da ihvertfall.

Lykke til :)

Skrevet

skal på dryllup når vi er i uke 16 vi,

har så lyst til å vente til etter ultralyden med og fortelle.

men spørs om det sprekker da.

heldigvis drikker jeg ikke så mye til vanlig heller,

men alle vet jo at jeg ville tatt ett glass.

mamma, pappa, brror min osv skal dit,

+ at det er på hjemstedet mitt,

så blir mye kjentfolk.

vet ikke hvilke unnskyldning som blir brukt,

men finner vel en.

er nokså stor til vanlig,

så håper bare ikke det har begynt og synes ennå når vi skal

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...