Gå til innhold

dere som bruker/har brukt acomplia

Anbefalte innlegg

heisann!

dette er til dere som bruker eller har brukt acomplia... hvilken effekt føler dere at det har? husker ei her inne skrev ett innlegg om at legen sa det ville ta en stund (måneder) før det ville gi noen spesiell effekt. her hos meg ga det masse effekt første måneden. v at søtsuget forsvant helt (det er fremdeles borte) men vekta går liksom ikke ned lenger...

noen andre som har noen tanker rundt dette med erfaring?

håper på svar. for vil helst ikke bytte til reductil da jeg ikke har noen bivirkninger idag.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9803510-dere-som-brukerhar-brukt-acomplia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg syntes også jeg fikk effekt ganske så fort. Jeg merket at sultfølelsen ble en god del dempet.

Jeg har hatt bulimi i ganske mange år, og har alltid hatt lett for å overspise (med påfølgende oppkast). Mulig det er ren innbildning, men denne trangen forsvant helt da jeg begynte på Acomplia. Jeg gikk også ned 0,5-1 kg pr uke nå i starten.

Nå går jeg ned litt mer ser det ut til, men det er fordi jeg har begynt å trene ganske mye, samt at jeg teller kalorier og er svært bevisst på hva jeg putter i munn. Prøver å spise lite og ofte, noe som gjerne ikke er lett på Acomplia, siden sultfølelsen forsvinner en del. Heldigvis går dette bedre nå, det er også viktig å prioritere egne måltider.

Jeg er ganske sikker på at Acomplia virkelig var dyttet jeg trengte i riktig retning, så jeg kommer til å slutte når jeg er ferdig med dette brettet.

takker for svar. for det er jo slik jeg følte det også,. men hvor lenge har du brukt de? har du mange kilo forresten som du vil ned?

hvor lang tid før du begynte å gå ned "mer" som du skriver? er litt motløs i motbakken her....

Hei igjen!

Nå har jeg straks brukt Acomplia i 2 mnd. Jeg har fortsatt nesten 20kg jeg vil ned, og er topp motivert!

Gå ned mer/kjappere har jeg igrunn gjort nå de siste to ukene, da jeg har begynt å telle kalorier, og å trene en god del.

Det går gjerne litt tregt i starten. Hvor lenge har du gått på de? Har du mye du skal ned da?

hei! har gått på de i halvannen måned. og det var kun i starten jeg gikk ned noe. nå er det helt stopp. Sikkert at det i starten var mest vann som forsvant. men jeg har liksom mistet litt troen på de. men har jo fått resept for 3mnd til så skal i allefall gi det den sjansen. Jeg skal ned 20kg til jeg også!! så skulle så gjerne ønske at de hjalp meg i riktig retning.

Men jeg får bite tenna sammen og gi de sjansen!

Ja, du kan jo prøve litt til :)

Jeg har innsett at jeg må ta meg god tid på å gå ned, så jeg regner ikke med å ha nådd målet før over nyttår. Bare jeg er klar til jeg skal gifte meg i mai, så er alt vel :)

Trener du og spiser "riktig" i tillegg? Det er viktig å ikke spise for lite heller, da går forbrenninga ned :-(

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...