Gå til innhold

Fra ca 6000 til 12 000 i stigning=oD


♥Tullerusk♥

Anbefalte innlegg

Jepp!

 

Er gravid jeg...*puste goooodt uuuuuut*

 

Så blødningene mine er harmløse, Så det er godt å høre den stigningen=o)

 

Yes skal bli mamma igjen i mars=o) Har ønsket meg en baby i mars...Kan bare våååge seg å bli født i februar...hahaha...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åååå så bra:) det er fortsatt noen uker til jeg får tatt blodprøver,pga ferie og slik:( men som regel stiger den vel sikkert hvis det ikke er noe galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forresten når skal man egentlig begynne og ta slike blodprøver? jeg var hos legen på fredag bare for å konstantere min graviditet, men han tok ingen prøver. dette var bare en vikar lege for min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym:

Åssen blodprøver tenker du på?

 

De blodprøvene jeg tok var bare forsikre oss om at jeg var gravid og ikke mister/har mistet...

Altås se om hCG stiger eller synker...=o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja de HCG stigningsblodprøvene. fordi du blødde da?

jeg har enda ikke hatt tegn til blødninger..

så da trenger jeg vel kanskje ikke å bekymre meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fikk de fordi jeg hadde blødd litt siden jeg testet den 21/6.. Det var ikke sammenhengende men det var nok til at legen min ble bekymret og ringte Ahus...=o) Det var da snakk om å blø litt sånn annen hver dag frem til forrige uke og i helga så ga deg seg veldig mye=o) Veldig glad for det, for hver gang jeg ser blod på papiret så får jeg hjerte opp i halsen.. Men alt virker bra da...Fått kvalmen og greier...Ikke lite heller...=O)

 

Så lenge du ikke blør eller har vondt sånn at du mistenker at du har mistet så er det ikke noe bekymre seg for...

 

Men hvis du er bekymret så hør med legen din hva dere bør gjøre og at du ønsker å sjekke om det er stigning...Ikke alle som får det.

 

Kan vel si at jeg var heldig og har en kjempe snill lege=o) veldig fornøyd med henne...

 

Ikke godt å gå rundt å tro man har mistet...Bedre å få det sjekket...=o)

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhhh...det var deilig å høre!!! Nå kan du iallefall rope ut: GRAVID!!

Så bra! Godt å få svar på det tenker jeg.

 

Vi er tett i termin, så det blir gøy å følge hverandre fremover!

Lykke til og nyt den gode dagen! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei babycakes! Tok to blodprøve med 2 dager i mellom? dvs, prøve dag 1,pause dag 2 og prøve dag 3?

 

Tok min første i dag..andre skal taes på torsdag og fredag får jeg svar.

 

Har UL bilde av ei lita ert på 7,8 mm men ingen hjertelyd :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sier jeg masse Gratulerer fra meg og nurket :oD

 

Det var jammen bra....nå venter jeg bare spent på samordnet opptak :o)))) Ikke våg å gå fra pcen ;o)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammaen til Emilie og ny mage:

 

Ja det var sånn jeg tok ja...=o)

 

Kanskje litt tidlig med lyd ennå, selvom hjertet slår...Eller?...Har veldig lyst å ta en tidlig UL jeg også, men tror jeg skal vente til jeg er i uke 12... er jo "bare" 6-7 uker igjen til det da...

 

Har også fått min første lege time (eller blir det 2 eller 3??) hehe...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¤Minni¤minninurk¤16 uker¤:

 

Tusen takk...hehe...Jeg vet jeg ikke kommer inn i år...Har ikke gode nok karaktere...så har jeg også ikke sendt inn siste del av vitmålet fordi jeg ikke rakke det=o(...

 

Men kan heller trøste meg med det lille vindundret som kommer i mars=oD...Og søke heller til neste år og tar perm ut av det hvis jeg skulle være heldig, også kan jeg finpusse på karakterene mine=o)...(får håpe jeg får tid til det da=o)

 

Hva med deg? Hvordan går det med deg?

 

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Babycakes :o)

Du må bruke dette året fram til termin fornuftig når da....;o)

Kan ikke forestille meg hvor hektisk det må være å finpusse på kjedelige karakterer og med liten samtidig. Men alt dette vet du, for du er så flink og fornuftig :o)

 

Da har vi en avtale neste år på skravlesiden på Din Baby, og du skriver stort innlegg om at du har kommet inn på studiene :o)

 

Jeg sitter på jobb, blir behandlet med silkehansker her og kan bestemme det meste selv. I kveld er det veldig rolig for meg. Pleier ikke å ha tid til å sjekke jobbmail engang. Men igår kjente jeg nurket sparke fra seg...ENDELIG!! Det er som et lite mirakel. Har ventet lenge på dette. Det er jo sparket og livet som jeg har savnet med å være gravid. Gav meg et lite knuff i magen etter jeg hadde hatt pause også...deilig :o) Tipper det er lillebror som danser rundt der. Får vi kanskje vite mer av om 3 uker.

 

Ønsker lille spiren, sønnen din og dere masse lykke til - god sommer (om den er her???)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...