Gå til innhold

Nå har jeg våkna 2-3ganger i timen siden kl ett....

Anbefalte innlegg

Jeg finner en god stilling,men pga bekkenet kan jeg jo ikke ligge i den for lenge,og så starter helsikket med å finne en ny stilling... Nå måtte jeg rett og slett stå opp,for jeg fant ikke en ny stilling... Det er vondt å stå,sitte og ligge. Jeg har funnet et stilling som ikke er så vond å sitte i da.. Nei,det har jeg ikke... Åååååååååååååååååååååh........ Får prøve å gå litt.. Rett før jeg hyler av smerte(jeg kan ofte føle det sånn når jeg har vondt,men nå er det rett før... Hylet ligger ved mandlene nå).. Hvis det blir verre nå så ringer jeg sykehuset altså,for jeg kan ikke gå og ha så vondt resten av svangerskapet.. Dette er j............!!!!!!!!!!!! Eneste positive er vel at hvis jeg skal våkne så ofte resten av svangerskapet så kommer jeg til å føle at jeg får nok søvn når lillegutt kommer;)

Fortsetter under...

I know, det er helt grusomt. Hvor langt er du på vei? Jeg har to fra før og tok sjangsen på å bli gravid en siste gang selv om jeg innerst inne visste det ikke var lurt. Nå er jeg bare fem-seks uker på vei og allerede er det forferdelig å sove,sitte,husarbeid, ja ALT i grunnen. Så jeg skjønner fortvillelsen din. Klarer ikke la være å tenke hvor heldige de er de gravide som slipper dette.... Lykke til videre ihvertfall, er jo bare å holde ut..

Hei hei.

Hadde det som deg sist svangerskap og som du sier, man er da ferdig tilvendt nattevandrer til babyen kommer ;-)

Sønnen min var mye våken det første året. Han sov nattetn igjennom først da han var 14 mnd. Hva skjedde så? Etter å ha sover i 7 timer i strekk for første gang etter graviditeten testet jeg positivt - pån igjen ;-)

Nå er jeg igjen i gang med ritualet du beskriver, finner ingen stilling som er god nok. Den eneste forskjellen fra sist er at nå må jeg stå opp okke som kl 07 hver dag, pga lillegutt som vil opp å leke seg inn i en ny dag :-)

Uansett, jeg er GLAD for å oppleve dette - hvile får vi gjøre når vi blir gamle. Ville ikke vært foruten denne enorme gleden det er å kunne skape liv å se de vokse opp :-))

Lykke til - jeg føler altså med deg...

dette høres akkuratt ut som meg.... det er greit å vite at jeg ikke er alene om å bli gal snart. Er 10+2 og går snart på veggen. Våkner hver natt ved 3-4 tiden og sover elendig frem til morgenen. Snur, vrir, vender, offer og okker og tror jeg skal bli gal. Jeg har nå gått rundt i stuen og grini for jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, går bare rundt og rundt og river meg i håret. Kan det bli noe verre?? Jeg hadde også bekkenløsning de 3 siste mnd i forrige svangerskap, men dette er jo helt vilt.Allerede nå?

Jeg sa også til sambo til morgen at nå måtte nok være nok, jeg klarer ikke dette helt til februar for å si det sånn...

Skal heldigvis til fysion i dag, håper og ber at hun kan hjelpe meg.

Lykke til med deg og kom veldig gjerne med tilbakemeldinger hvis du finner på noe lurt....

Vet hvordan det er ja, men ikke bare gjør det vaondt å ligge. Når jeg blir liggende og snu på meg og prøver å få med dyna blir det bare enda verre!

Det er ikke noe morro i det hele tatt.

I tillegg er jeg redd for leger og gruer meg sjikkelig bare for å ringe til et legekontor. Siden legekontoret mitt er stengt for ferie noen uker, så må jeg forholde meg til en ny lege og et nytt legekontor hver uke. Ingen sykemelder meg mer enn 1 uke a gangen, så må jeg til ny undersøkelse uken etter. Samme testene, samme spørmålene. Kan de ikke bare tro meg, når en lege har sagt det er bekkenløsning og har gitt meg rekvisisjon til fysioterapi, så er det ikke så mye annet man kan gjøre. Hadde vært godt å slippe den samme greia hver uke.

Snakket med en legesekretær som ble sjikkelig grinete fordi jeg ringte i dag siden det bare var tirsdag og jeg ikke trengte ny sykemelding før fredag. Alt er bare så frustrerende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...