Gå til innhold

IVF/ICSI i Danmark noen tips???

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er noen her som har gjennomført eller som er i gang med IVF/ICSI i Danmark... jeg og samboer har vært igjennom 4 forsøk i Norge og føler at de ikke kan hjelpe oss på Riksen lenger.. Men ønske om egne barn er fortsatt der og vi ser nå på muligheten til å reiser til Danmark å prøve Assist hatching.. Er det noen klinikker dere kan anbefale ifht mottagelse, behandling og pris...

På forhånd takk for alle svar

Hilsen en som begynner å bli gammel i gamet

(siden 2002)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9801930-ivficsi-i-danmark-noen-tips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt inntrykk er at Maigaard og Ciconia i Århus er mye brukt. Jeg er veldig, veldig fornøyd med Maigaard da. Helt utrolig koselig mennesker som jobber der, en liten privatklinikk med god atmosfære. På www.maigaard.dk kan du lese mer om klinikken. Maigaard selv er en eldre (les: 50+), koselig mann som svarer deg personlig på mailene.

Ass. hatching hadde jeg, og har i dag to nydelige tvillinggutter som straks er 6 mnd :)) Ikke rart vi er glade i Maigaard-klinikken :)

Lykke til!

Hei. Vi har hatt vårt første ICSI forsøk på Ciconia i Århus (dessverre mislykket). Skal ha fryseforsøk med ass. hatching i august. Har bare positive erfaringer med Ciconia. VI kan ringe dem når vi vil, veldig avslappet stemning på klinikken og super flinke folk. De har veldig god tid til deg og forklarer alt meget nøye. Gleder oss til å reise ned for neste forsøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...