Cathriinee Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Spontanaborterte tidligere i kveld.. Utrolig trist, men slik er naturens gang.. Var så heldig å få sagt hadet til den.. I mine hender den lå, og forsiktig jeg kjærtegnet.. Et forsiktig smil, og et stille "hei".. Tårevåte øyne, og hulkende gråt.. Hadet min kjære.. Nå er du fri.. 10+3 uker.. Men, det kommer flere stunder Og har mye og se frem til senere i livet=)
basses mamma Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Uff, så leit å høre. Lykke til videre Cath, håper alt går deg vel. Og det er jo som du sier mye å se frem til videre i livet, men jeg føler utrolig mye med deg. Masse klemmer
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Fy f så rørende..tårene bare renner
Surremor nov 02 og mars 08 Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Huff.. Så kjempe trist Håper det går bra med deg, og at du har god støtte rundt deg nå. Ønsker deg lykke til og håper det klaffer raskt når dere skal prøve igjen. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå