Gå til innhold

Nå blør jeg.. :(


Mammaen til Emilie med ny mage

Anbefalte innlegg

Jada. Den beinharde Mammaen til Emilie som alltid sier at ikke alle blødninger fører til at man mister.. nå har jeg selv mistet grepet og tårene bare sprenger på :(

 

Er så lei meg..første kontroll i morgen, får jeg ikke UL av den oppblåste legen i morgen da kommer jeg til eksplodere,skjelle han ut derfra til glade Jul og knekke sammen.

 

HERREGUD! Jeg blødde da jeg gikk med Emilie,men hun klarte seg fint! Men jeg har så dårlig følelse på denne.. har vondt i korsryggen og jeg må bare få dette ut.

 

Faen faen faen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja.. 2 ganger.

 

1 gang visste jeg ikke at jeg var gravid,fikk normal mens men den gav seg ikke. Fikk rielignende smerter etter 1 uke og ringte da legevakten når jeg ikke kunne stå eller snu meg rundt engang- endte med utskrapning.

 

2 gang i Nov.. + test og blødning samme dag :( Da ble jeg bare sendt hjem fra legen, 7 uker på vei utfra Mens termin den gangen. Blødde voldsomt den gangen også,og smerter. Men det gikk over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gi opp!

Håp til motsatt er bevist.

legg deg ned å slapp av. Prøv å ikke kjenne etter. Da innbiller man seg ting.

Jeg har blødd mer eller midre fra jeg var 5 uker til jeg var over 10 uker. Er 12+0 om noen timer, og babyen har det fint.

Jeg blødde ikke i mine tidligere svangerskap. ( har også 2 ma bak meg)

Få noen til å hjepe deg med Emilie så du får slappet av. Greit å grine, men ingen grunn til å sørge enda. Det er ikke sikkert at du mister.

 

Positive tanker er sendt din vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, stakkars du :(

Krysser fingrene for deg jeg.

Hvor langt havr du på vei igjen?

Du får riste han legen imorgen og kreve UL!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her og slapper av nå..mannen måtte på jobb en tur. Vi får se om det gir seg,UL skal jeg ha uansett.

 

Er 8 fullgåtte uker utfra Mens termin nå :) Håper på det beste men liker ikke de takene i korsryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til på ultralyd!

 

Krysser fingrene for deg og spiren din og håper det går bra!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanksje du har skrevet d et annet sted i dag, men hvordan gikk det hos legen i dag? håper alt var bra.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Nr 2 :) Står lenger ned på siden,under lege og UL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...