Gå til innhold

hvordan går det her inne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vi er nesten helt klare for den lille, bare noen småting som mangler nå :)

Får heldigvis masse besøk i tiden framover, så vente tiden kanskje går litt fortere :)

Har det ganske varmt for tiden, men er blitt god venn med bordvifta mi så det går greit :D

Kjenner han sparker mer og mer, og hardere og hardere for vær dag som går nå :) Samboeren min har heldigvis fått kjent masse sparking, så han er fornøyd....

Ellers har nå bekkenløsningen min begynt å bli verre, så i går kveld måtte jeg ha hjelp fra sambo til å komme meg inn på badet å i seng. Men var nok så ille fordi jeg hadde det helt fint på dagen, å da jobbet vi masse ute i hagen. Så tror kanskje jeg gjorde litt for mye, å ikke lyttet helt til kroppen min. Men nå er hagen ihvertfall kjempe fin den å :D

her går det bra.

plages med en del kynnere, som til tider er så kraftig at jeg tror fødselen er i gang.

men bortsett fra det er jeg i tipp topp form.

HAr fått vaske og rydde dilla, så jeg gjør ik annet enn å rydde for tiden.

Har enda ik fått noe i hus av utstyr, men har kjøpt masse klær og de er ferdig vasket.

Vognen er bestilt men ik hentet.

satser på å kjøpe resten av tingene i begynnelsen av august.

Gleder meg masse til å se prinsen min nå.

2mnd følser så utrolig lenge nå.

håper tiden går fort

Hei!

Jeg er i uke 33 og gleder meg til at han kommer ut. Siste arbeidsdagene nå, og fra ferie rett ut i permisjon, så det blir lang ventetid. Skulle ønske jeg skulle på ferie, men skal bare være hjemme (litt på hytta). Det meste er klart nå, så fire uker til, da er han i uke 37 og det hadde ikke gjort noe om han kom da;o)

jotakk det står te liv ;-) 2 mnd igjen til termin.... og jeg har det fint, ingen store plager og heller ikke med varme (siden det er forholdsvis kjølig her på sørlandet enda). Rede-instinktet har satt inn for fullt noe som fører til store frustrasjoner over 'ting som ikke er klar enda...... '

det kommer seg etterhvert.

Jeg står på tampen til å ta en lengre tur også, lurer på hvordan det skal gå å kjøre 7 timer nå såpass sent...... ?

Formen er som sagt ingneting å si noe på.....

Annonse

joda, har det bra nå etter at jeg har blitt sykemldt frem til permisjonen, men det gjør vel ventetiden ekstra lang=) for ja, vi venter og venter allerede.. selv om vi håper nurket blir værende inni der en stund til.

vi har ikke akkurat fått alt i hus og det står igjen å pusse opp badet (har ikke begynt enda).

men herlighet, det er bare 2 mnd igjen!!!!!!!!

hehe, sa akkurat til mannen min at babyen kunne bli akkurat helt ferdig, så var det bare å komme ut=)

Hei :)

Formen her er strålende. Har funnet ut at bekkenet mitt har det bedre jo mer jeg er i aktivitet. har akkurat fått med meg masse god musikk på Roskilde. Gått i gjørme og søle og kost meg til musikken...

Heldigvis var kjæresten min en gentelmann og bar en stol rundt de siste dagene... i tilfelle jeg skulle bli litt sliten. Sovnet midt foran organe scene under arcade of fire.. hihi :)

LilleGutten sparker hardt og romsterer fært inni magen... men jeg synes det er kjempe koselig.. gjør ikke det spor vondt. Jeg har lite kynnere, men håper jo de kommer når tiden er inne.

Har vært på samtale på sykehuset i dag og blitt klarert for fødestuen.. noe jeg ble veldig glad for.

Så nå er det bare å jobbe seg ferdig med gutterommet og glede seg til september!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...