Vestlending med to, snart tre? Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Mini var sur og grinete og jeg prøvde å pumpe meg for å sjekke om det var noe melk i det hele tatt. Det var det ikke. Jenta er 4 mnd om 6 dager. Bør jeg gi henne morsmelkerstatning om kvelden eller bør jeg prøve å pumpe meg og gi henne dette.Bør jeg begynne med velling? Hun var liten da hun ble fødd men har vokst greit, og jeg syns det virker som om hun har lagt på seg i det siste. Hun har spist oftere de siste dagene, kanskje for å få opp produksjonen da? Ser det ligger en liste her over hva jeg kan gjøre for å opprettholde produksjonen, skal gå nøye gjennom denne. Tror du/dere jeg er i ferd med å miste melken?Huff blir stressa nå jeg, håper virkelig at det ordner seg.
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2007 Jo kan kanskje være det. Men pleier man å gå tom da? Har spist veldig ofte i hele dag. Jeg var i ferd med å finne frem mme nå men før jeg rakk å gjøre det klart hadde hun sovna i armene på faren mens han bar henne. Så lenge hun ikke gren veldig var hun vel ikke så sulten heller kanskje?
Expat Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Ja standard det! Ta det godt med ro i morgen, ikke ha noe videre program, og amm og spis/drikk godt, så går det greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå