Ett_øyelokk.... Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 (skarp rosa). Hva farge tilbehør skal jeg ha? Hvit eller svart? Da tenker jeg på sko og en lett jakke/sjal over.
Skravlemamman Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Ville heller gått for hvitt jeg..., men det er fordi jeg synes det blir litt "mye" med svart til skarp rosa. Eggehvitt er sikkert kjempefint til:-)
Mille** Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Ville ikke valgt sort på sommeren, hvitt blir sikkert pent. )
silhah og emilie Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 regner med det er et sommerbryllupp og da ville jeg ha valgt hvitt i en eller annen nyanse..
3b@rnsmor-30* Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 svart er bedre enn hvit, men sølv funker også.. mamma hadde kjole i cerise i bryllupet mitt. hun hadde sølvveske, sjal i samme farge som på kjolen, og sko som gikk i sølv og cerise. veldig stilig! det var små "diamanter" i overdelen på kjolen hennes..
Ett_øyelokk.... Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. juli 2007 Kjolen er ensfarget, og går rett nedenfor knærne. Den går i en trekant rundt halsen. Veldig fin. Sølv har jeg ikke tenkt på engang. Noe å vurdere.
3b@rnsmor-30* Skrevet 9. juli 2007 #9 Skrevet 9. juli 2007 var i hvertfall veldig fint det, også blir det litt lysrer med tanke på sommeren..
Skravlemamman Skrevet 9. juli 2007 #10 Skrevet 9. juli 2007 Gå for sølv, det var en kjempeide.................tror det blir kjempefint+at det er jo så mye å velge i som er i sølv også nå da.............lykke til og god fest..........
Ett_øyelokk.... Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 9. juli 2007 Det blir nok litt tungt med sort til. Får se om jeg finner noe fint i sølv, eller hvit.. Takk for svar alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå