Gå til innhold

Jeg skal i bryllup og skal ha på meg en cerise farget kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

(skarp rosa). Hva farge tilbehør skal jeg ha? Hvit eller svart? Da tenker jeg på sko og en lett jakke/sjal over.

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg ville valgt sort...

Skrevet

Ville heller gått for hvitt jeg..., men det er fordi jeg synes det blir litt "mye" med svart til skarp rosa. Eggehvitt er sikkert kjempefint til:-)

Skrevet

Ville ikke valgt sort på sommeren, hvitt blir sikkert pent. :o)

Skrevet

regner med det er et sommerbryllupp og da ville jeg ha valgt hvitt i en eller annen nyanse..

Skrevet

svart er bedre enn hvit, men sølv funker også..

mamma hadde kjole i cerise i bryllupet mitt. hun hadde sølvveske, sjal i samme farge som på kjolen, og sko som gikk i sølv og cerise. veldig stilig! det var små "diamanter" i overdelen på kjolen hennes..

Annonse

Skrevet

sølvsko og veske tror jeg. :)

Skrevet

Kjolen er ensfarget, og går rett nedenfor knærne. Den går i en trekant rundt halsen. Veldig fin. Sølv har jeg ikke tenkt på engang. Noe å vurdere.

Skrevet

var i hvertfall veldig fint det, også blir det litt lysrer med tanke på sommeren..

Skrevet

Gå for sølv, det var en kjempeide.................tror det blir kjempefint+at det er jo så mye å velge i som er i sølv også nå da.............lykke til og god fest..........

Skrevet

Det blir nok litt tungt med sort til. Får se om jeg finner noe fint i sølv, eller hvit..

Takk for svar alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...