Vrimle Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Leste det et sted, men mulig det er bare tull altså Noen som har prøvd det?
Expat Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Nei så vittig, det må jeg fortelle mamma (hun er tannlege). Det er vel det at ansiktet blir brunere, vel... Solbrent tannkjøtt må være vondt da???
Mamma´n til A og F Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 He he, har min tvil om det. Må være slitsomt å ligge med munnen åpen:))
Mille** Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Hehehe....syns jeg ser det for meg, ligger å gaper og gliser i solariumet. *ler* Tviler vel på at de blir hvitere du. )
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Av alle spørsmål i verden, så må dette være ett av de teiteste spørsmålene jeg har lest!
prekæs Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 Helt ærlig. Jeg har hørt de blir gulere, men vet ikke om det er hold i det:)
Tiddelidu Skrevet 9. juli 2007 #8 Skrevet 9. juli 2007 Hm, jeg syns ikke det var så teit jeg! Jeg sovner nemlig i solarium og våkner med munnen halvveis åpen, og det er tydelig fargeforskjell på tennene! Øverst mot tannkjøttet er det normal farge, nederst er de hvitere (eller gulere?? Endret farge er det i allefall). Derfor prøver jeg så godt jeg kan å holde munnen igjen når jeg tar sol. Ser ikke bra ut med to farger på tennene
Vrimle Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 9. juli 2007 Jeg var å tok sol nå, å synes jeg kan se at de er blitt hvitere, men det er kanskje fordi at jeg leste det..hehe. Synes noen andre skal se om det funker jeg, eller om det er jeg som er dum;)
Lille Filur Skrevet 9. juli 2007 #11 Skrevet 9. juli 2007 tennene virker hvitere jo brunere man blir da, kanskje det er det du leste?
UnePune äntligen hemma! Skrevet 9. juli 2007 #12 Skrevet 9. juli 2007 Når du blir brunere i ansiktet vil tennene se lysere ut...
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 9. juli 2007 #13 Skrevet 9. juli 2007 Hehehe... Har hverken hørt om det eller prøvd det. Men tror nok det ser nokså spesielt ut!? (Å ligge med DET gliset i solarium, liksom;0)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 9. juli 2007 #14 Skrevet 9. juli 2007 Hehehehe hadde aldri orket det altså... Hehehe... OM det er så at de blir hvitere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå