Gå til innhold

OTH vs Easywalker Sky

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Definitivt gått for Easywalker.

EW har mye større bag.

Bedre hjul.

Mange anbefalinger

Har hørt en del som har klaget på at oth ble vinglete vogn etter litt bruk.

En venninne av meg har ew og hun har hatt den i 1,5 år og den er like fin og stabil. Hun er superfornøyd og hun har hatt mange vogner. Hun anbefaler meg virkelig denne vognen og hun har peiling.

Jeg skal iallefall kjøpe easywalker.

Det blir artig å kjøpe vogn!!! Vet ikke hvilken farge jeg skal ha da. Men aqua er utrolig fin synes jeg!!

Skjønner ikke hva du mener med at EW har MYE større bag enn OTH? Den er riktignok 5cm lengre , men OTH`n er 5 cm. bredere..da får man velge om man vil ha lang og smal bag eller litt kort, mne bred bag. Vi valgt OTH ettsom jeg har snakket med mange mødre jeg har stoppet på gata med OTH vogner som er superfornøyde! Lett vogn, bedre sittestilling i OTH enn easy walkeren, OTH blir litt lengre sammneslått, men flatere. Dessuten synes jeg designet på OTHen ser finere ut enn på easywalker. Men vi er alle forskjellig så jeg hadde satt meg ned med en kravliste og valgt meg den vognen jeg toro vil bli best for baby, deg og samboer. OTH er også god å kjøre for høye menn da "styret" kommer høyt (mange vogner er veldig lave)

OTH:

Bag mål: 75x41x19cm(lengde og bredde og høyde på veggene i baggen)

easywalker:

Bag mål: 80*35 (lengde, bredde)

sammenslått: 65*35*63

HAr oth selv, så er vel litt farget....

Men jeg synes vekslingen mellom fast hjul og snurrehjul er enklere på oth, mens kronglete på EW. Og det å slå vognen sammen; mye enklere/kjappere på oth. EW må "brekkes" i to på midten, og synes det virker kronglete, mulig det var hun som viste meg som ikke hadde helt teknikken enda. OTH har "tusenvis" av forskjellige trekk, så mange muligheter til å bytte. Ofte selges pent brukte trekk på finn, så det trenger ikke å koste en formue å få "ny" vogn:):)

Og så synes jeg kalesjen på oth virker lunere, men er ikke sikker på om det faktisk stemmer da;)

Angående vingling etter noe bruk, jeg har ikke hatt min så lenge enda, men det er skruer i festene på tverrliggerne, så tipper det hjelper å etterstramme de, slik man ofte må på feks stoler, bord osv.

Har OTH, hatt maaaange vogner før den, og vi er kjempefornøyde. Lett å slå opp og sammen, gode hjul, vingler ikke (vi har brukt den i nesten halvannet år) og fin!

Synes det er viktigere med bred bag enn lang, babyen vokser normalt ikke ut av en bag i lengden men på bredden. Så jeg ville valgt en bredest mulig bag fremfor en som var lengst.

Vi brukte teutonia softbag i en teutonia mistral som bagvogn, softbagen var 32 cm bred og 82 cm lang. Hun vokste ut av den (på bredden) da hun var 4 mnd.......hadde fortsatt mye å gå på i lengden. Babyer liker ofte å sove med armene opp over hodet, da trenger de litt plass, særlig når de blir noen mnd gamle.

Annonse

Ang. lengden på OTH:

Jeg har en lang baby, ble litt bekymret da hun vokste så fort..men det var ikke det som gjorde at jeg byttet til sitte del, hun ville bare ikke ligge lenger og hun trives veldig i vogna. Synes den er super

Byttet da hun var 5mnd og 70 cm.

Lykke til med valget!

• 2 uker senere...

Jeg har EW og ville ikke anbefale den til min verste fiende. Den er ustødig, vinglete, bagen er åpen så det blåser rett inn i den, kvaliteten er elendig, servisen fra EW er elendig... og det er ikke tull en gang. Jeg forstår ike alle som skryter så uhemmet av denne...har de prøvd å ha den til "sovevogn" i barnehagen? Det ville aldri jeg turt! Og sportsdelen med glidelåser for å lage sitte/ liggestilling...vet ikke om andre vogner er slik, men en elendig patent!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...