Gå til innhold

er det flere som kun er 10 mnd når de skal starte i barnehage??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min yngste er 11 mnd når hun begynner.

Er jo litt tidlig, men det går seg vel til.

Jeg skal studere, så jeg håper på fleksible dager hvor jeg kan hente tidlig evt ha fri.

Storesøster på 2.5 år går i samme bgh, og hun stortrives. Men hun begynte da hun var 19 mnd, så det er jo stor forskjell på alderen her.

Gutten min er også 11 måneder når han begynner.. Synes det er altfor tidlig selv jeg, men hva skal man gjøre, ikke så mye valg egentlig...

Ja, slike kommentarer bør være helt unødvendig for et voksent menneske.....

Annonse

Andreas begynte når han var 10 mnd. Jeg trodde jeg skulle rives i fillebiter. Gruet meg sånn, men det har gått så fint. _han trives og samarbeidet er godt. han har vært den minste, men har ikke lidd noe under det. kanskje tvert i mot....

Jenta mi kommer også til å være det. Barnehagen ligger rett ved siden av jobben og hun skal på en liten avdeling med 13 barn. Naboen vår som hun kjenner er styrer der. Hun har ingen søsken og mange kilometer til hus der det er andre barn. Kanskje greit for de å treffe andre barn også så lenge de har det bra?

Lillegutt blir 9,5 mnd når han begynner.. Syns jo han er litt liten da, og han blir også den minste på avdelinga, men det er egentlig mest de andre barna jeg er bekymret for. Han er ganske aktiv og vil helst bort til de andre ungene og klatre på de, dra de i håret, smake på hodet deres osv. Så jeg er spent på om barnehagepersonalet klarer å hindre han i å gjøre så andre unger får vondt.. Så på den måten tenker jeg at det er vel bra han er yngst... Jeg vet om et par som har begynt da de var 6 mnd. Det syns jeg er tidlig, og kunne aldri latt han begynne da! Men barnehagen har jo erfaring med barn ned i 6-mnd alderen, så regner med at de takler ting bra. Men jeg gruer meg litt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...