Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 hei er nå i uke 8+5........og syntes liksom ikke brystene er så ømme lenger.....er kanskje normalt.-..går bare å krysser fingra for at den lille spiren skal sitte.....uff.....men spørsmålet er ... er det slik at den ømme følesen i brystene kan ta av etter hvert...uten at det er noe galt ???????
vipsen*en av hver* Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 jepp, er nok ikke noe galt fordet.. det forandrer seg til tider det.. plutselig er de ikke ømme i det hele tatt så blir de veeldig ømme...
lotta72 har fått Anders Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Jeg hadde dager jeg hadde mer vondt enn andre. Er nå i uke12 og har nesten ikke vondt i det hele tatt. Tror det er normal at det går litt opp og ned.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Jepp.. Dette er nok helt normalt! :-) Prata med gyn om dette, og han svarte at alle svangerskap er forskjellige. Noen har det på en måte, og andre på en annen måte når det gjelder symptomer.
Mammare Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Absolutt! Jeg opplevde akkurat det samme i mitt forrige svangerskap. Hadde veldig ømme bryster, og det var omtrent eneste symptom. Så da de ømme brystene forsvant ble jeg bekymret og følte meg ikke gravid lenger.(ca uke 10?) Men joda, alt var i skjønneste orden, og har nå en sønn på litt over 2 år! :-)
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 takker for oppløftene svar........skal til første kontroll egentlig nå til fredag... med blodprøver og gyn og ul.. så bare krysser fingre og tær..... har mistet i mars.. og vil ikke oppleve det igjen..... smiiil..........
holms Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 Hei til meg så skifter det hele tiden, noen dager er i ømme andre dager ikke ømme i det hele tatt
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #8 Skrevet 10. juli 2007 Jeg har ikke hatt ømme bryster i det hele tatt... er 11 uker på vei. Kan kanskje ha noe å gjøre med at jeg fortsatt ammer førstemann, men hadde ikke særlig ømme bryster forrige svangerskap heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå