Gå til innhold

Toeggede tvillinger, en gutt og en jente!

Karianney

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det flere som er gravide med gutt og jente??:) Synes det er så mange som får to prinser og prinsesser, men jeg får visst en av hver,,,, Gleden like stor uansett kjønn, bare nyskjerrig!;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter en av hver og gleder meg masse til det!

4 UL har bekreftet kjønnsfordelingen, så vi venter oss ingen store overraskelser der :)

Skrevet

Heisann:o)

Vi er sikker på en gutt og litt usikker på jenta, så kanskje det blir gutt og jente.

Skrevet

Ser forresten at du er opprinnelig fra Harstad:o)

Æ e åså Harstadværing:o)

Skrevet

Hei. Eg vente en av hver 18 sept:-)

Skrevet

Vi får sannsynligvis også en gutt og en jente! Terminen er 24. oktober. Gleder oss veldig:)

Skrevet

vi sikra oss en av hvert kjønn,det er jo veldig stas syns jeg-når det først er to der inne!! det er selvfølgelig at barna er friske som til sist teller da...

Skrevet

Jepp! Harstadværing æ ja:) Men bor i Oslo nu, selv om det jo kan hende vi flytte "hjem" om nån å...

Arti, det e visst 3-4 Harstad-væringa her inne, kor i landet bor du?

Skrevet

Hei!

Jeg fikk en jente og en gutt for 14dgr siden:) Det er så artig å få en av hver. Bare gled dere alle sammen. Lykke til.

Skrevet

Heisann:o)

Jeg bor i Harstad, har bodd borte i 5år, men flytta hjem igjen da jeg fant mannen min i Harstad.

Skrevet

Grattis!!

Vi fikk også vite at det er en av hver... Er så utrolig glad for det... Kjempegøy!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...