Gå til innhold

Vi trenger hjelp til navn, si din mening!

Anbefalte innlegg

Vi tenker og tenker og tenker men blir ikke kloke.

Dette med navn er så innmari vanskelig. Vi venter en liten gutt som vi ønsker å gi et søtt og fint navn når han er liten, men at det også er sterkt og flott til når han blir voksen.

Trenger seriøst litt meninger fra andre. Disse navnene har vi gnagd på i noen mnd. hittil, hvem er finest?:

Mathias

Nathaniel

Adrian

Isak

Aleksander

Takk for alle svar!

Fortsetter under...

Jeg er veldig glad i navnet Isak( Liker det best Isaac, men det er jo en smakssak).

Nathaniel synes jeg også er veldig pent, men her kommer det litt ann på hva slags etternavn han vil få. Passer dårlig til sånne helnorske etternavn som Nilsen, Andersen osv.

Annonse

Supert, takk!

Litt enklere å eliminere bort litt navn når man får litt innspill.

Etternavnet er ikke sånn kjempetypisk norsk. Du har kanskje rett i at Isaac er en bedre versjon. Gleder meg til vi får bestemt oss...

Av disse ville jeg gått for Mathias. Et stødig og fint navn, tradisjonsrikt og søtt på samme tid, - og det er nå bevist at fine navn kommer igjen. Dette er et navn jeg ikke hadde trodd skulle komme tilbake, men det har det jo gjort.

Nathaniel og Aleksander er "alt for mye" for meg, Isak synes jeg er hardt og kaldt, og Adrian er et navn jeg aldri har blitt familiær med.

Mine meninger, men ikke mitt barn eller valg! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...