Gå til innhold

Hva er billigere i Sverige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal en tur til Svinesund/Strømstad for å kjøpe barnevogn, og tenkte vi skulle kjøpe en del annet barneutstyr der og. Noen som vet om det meste er billigere der, eller om man bør sjekke priser her i Norge først? Er det noen prisforskjell mellom de tre butikkene (Happyland, Babyproffsen og Kattis Babyshop)?

• 2 uker senere...
Skrevet

Omtrent alt av babyutstyr er billigere i Sverige enn hjemme i Norge. Bor selv i nord sverige å skal kjøpe resten av utstyret som jeg trenger her. Har kjøpt barnevogn her, å fikk den 1500 kr billigere her enn hjemme. Jeg kjøpte da ei brukt vogn...

Skrevet

Hei

Jeg har sjekket 2 norske og 2 svenske butikker og

skrevet opp alle prisene på de tingene jeg følte at jeg trenger.

Dette var billigere i sverige:

Utstyr til vogn

Stellepute

Bleiebøtte

Poser til bleiebøtte

Badehåndklær

Vippestol

Brystpumpe

Stol

Av resterende ting var overraskende mye billigere på

den ene av de to store butikkene i Fredrikstad.

Skrevet

Hvilken butikk i Fredrikstad er det?

-Når vi allikevel er på tur for å handle babyutstyr kan vi stoppe i Fredrikstad på vei hjem fra Strømstad ;)

Da blir "alle" innkjøp gjort på en tur..

Skrevet

Var en tur på Happyland i helga, og min opplevelse var at det var mye de ikke hadde inne. Bla. Maxi Cosi bilseter var de helt tomme for, han i butikken sa at de fikk ikke inn nok. Men det var visst ikke noe problem om vi bestilte på forhånd. Tror de har rimelig stor trafikk. Om du har et stykke å kjøre, ville jeg rett og slett ringt rundt til de tre du nevner (evt. sendt mail) og spurt om priser og leveringstider. Og om de har noe av det du skal ha til rimelig pris, be de holde av. Fikk inntrykk av at vi gjerne måtte ringe om vi lurte på noe. Også en ting til: ha GOD tid når dere reiser ;-)

Skrevet

Kan nok være lurt å sjekke litt før dere drar ja... vi bor i Fredrikstad og jeg har vært div turer i både sverige og norge... Var egentlig ikke så mye av det vi skulle ha som var billigere i sverige.. Vi skulle bla ha Simo vogn.. noe de ikke selger i sverige... Stokkesengen var dyrere... Stellebordet var også dyrere... men det spørs litt hvem man sammenligner med... Vi fant ut at det var lurt å sette opp en pakke med det man skulle ha og la butikkene gi oss et tilbud. På den måten fant vi ut at Babyshop gav oss mest rabat, men at prisen allikvel ble billigere hos Siljes, da de i utgangspunketet var billigere på det meste... Var også der vi opplevde å få best service! Helt garantert der jeg vil handle mer.. var også der jeg fikk best råd i valg av ting uansett om de hadde varen eller ikke! Og det er jo alltids noe å ta med seg som førstegangsfødende! De som jobber der har god erfaring med produktene og de er oppdatert.. noe jeg savnet på babyshop hvor jeg for det meste møtte eldre damer som jo ikke er helt opptatt av de samme tingene som meg...

Skrevet

Ja siljes er bra på pris de. Jeg kjøpte simo vogna mi der, det var 30 juni, også skulle jeg komme tilbake etter noen dager å hente sportsdelen til vogna, men den har de ennå ikke mottatt.. kommer muligens denne uken..

Skrevet

siljes er bra på priser der kjøpte vi simo vogn men ellers har vi handlet det andre i sverige på happyland. bla. babycall, stellekommode,kurvseng, sprinkelseng + div utstyr og dette var billigre i sverige + at vi også får kursen. husk å betale i svenske penger på visa da får du best kurs. de var veldig behjelplige på happyland og kjempe god service, men det kan være veldig hektisk på helgene da er det mye folk. lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...