Gå til innhold

April: De kan virkelig smelte et mammahjerte :-)

Anbefalte innlegg

Det er så koselig når lillegutt skal legge seg, for vi har en så koselig avslutning på dagen. Først spiser vi kvelds alle 4 sammen, så er det å pusse tenner og så leser vi en bok (iallefall en av oss voksne og barna eller alle fire)

Etter at boken er ferdig lest synger vi en liten nattasang, og natta kos til alle og så er det natta for barn.-) Størsten har begynt å følge lillebror inn på rommet og gir lillebror en god klem før han sier: "God natt, glad i deg, ses i morgen."

Og nå i kveld sier lillegutt : "glad i deg , å mamma å pappa"

Nå sover begge søtt i sengene sine:-)

Er så lykkelig for å ha en herlig famile :-)

Fortsetter under...

Åh, så koselig!!

Her får jeg ikke Matilde til å si glad i deg ennå, men susse kan hun, og kose - både kinn mot kinn og med hånda si på kinnet vårt, og det er så DEILIG!!! Blir skjelven i hjerterota hver gang. Selv om det ikke akkurat er hver dag, da :oD

Men i dag hadde vi et lite gulløyeblikk etter barnetv også. Jeg hadde sittet og sett på henne mens hun spiste og så barnetv. Hun va rkjempetrøtt så de store blå øynene var laaaaaangt borti en annen verden mens hun satt der. Og jeg smelter jo som vanlig. Så da det var ferdig snek jeg meg bort til stolen hun satt i og kysset henne på hånda. "hihi, mamma" sier hun og gliser "MER!". Så jeg kysset andre hånda også og hun sier "mer!" og jeg fortsetter med ene foten og andre foten og kinnet og panna og andre kinnet, og for hver gang sier hun "mer" og smiiiiiler. Som sagt ikke ofte hun vil kose, så ekstra digg de dagene hun til og med ber om det :o) Så her bevet mammahjertet litt ekstra da jeg la henne i kveld :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...