Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 mye på do å tisset da dere ventet mensen, eller var det kun ved graviditet? Springer på do i ett sett men vet ikke hva jeg skal tro...har mensen altfra i dag til og med torsdag
Anette med nr 3 i magen Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 da er det vel bare å ta en test da vettu , så finner du ut av dette her , men jeg tisset mye også før jeg skulle hatt mensen men fy søren å mye jeg tisser nå er 5+3
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Jeg testet i kveld, og da var den negativ, kanskje det er for tidlig. skulle nok tatt morgenurin, det står jo det på pakken at man skal gjøre hvis man tester tidlig.
Anette med nr 3 i magen Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 jeg også testet negativ samme dagen som jeg skulle hatt mens , tok en dagen etter da var den svak positiv , ventet 2 dager til å da tok jeg en digital clear blue test den stod det gravid med bokstaver så slipper man å lurer på de strekene, håper du er gravid da så du kan komme inn her til oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå