Anquor Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 eg har veldig lyst på matilde... men sidan sombo har eit veldig vanleg namn så vil eg at ho skal ha ei mellom namn også som gjer det litt meir unikt. men eg slit med å finne noko som passar... tips?
Sentralstøvsugeren Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Vansklig med mellomnavn til Matilde...... Matilde Oline Lettere hvis Matilde blir mellomnavnet.... Anna Matilde Sara Matilde Lisa Matilde Jenny Matilde
prysseluskan Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Matilde Aurora Matilde Kanutte Matilde Odine Matilde Dorthea Matilde Sofia
Anquor Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2007 ja Matilde Aurora har eg faktisk vore innom sjølv og Matilde Mariè
prysseluskan Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 ...eller Matilde Erika? Snek på profilen din og så at Erik er din manns andrenavn. Matilde Marie er søtt, synes ikke du trenger den plingen over e'en : )
StorkeMammaen Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Matilde Linett(e) Matilde Kornelia Matilde Konstanse Matilde Paulina Matilde Felicia Matilde Aurora Matilde Adelina Matilde Annabel Matilde Melina Matilde Ovidia Matilde Fabienn(e) Matilde Pernilla Matilde Ingelin Matilde Amira Matilde Alvilde - haha Matilde Ofelia Matilde Evelina Matilde Helén Matilde Helene Matilde Olida Matilde Aminda Matilde Othilie/a Oi det blei mange det, jaja, bare å luke ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå