Gå til innhold

HM. mye rek på mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. jeg bare lurte på om noen av dere har opplevd det samme som meg, og hvordan dere evt. reagerer. nå er jeg i uke 24, er ganske trøtt og blir fort utslitt. i det siste så har min samboer vært så mye ute og vært med venner. det er snakk om HVER eneste dag. kanskje ett par unntak. tror det er fordi at han ,må " rase" fra seg før ungen kommer. jeg sier selvsakt ikke noe på at han er med venner og slikt. men mener vi og bør ha tid til hverandre og ikke glemme hverandre oppi alt dette. noen som har lignendes opplevelser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

merker at typen er mer ute og har vært ute og festet/drukket mye øl til langt på natt fler ganger...

Noe jeg IKKE liker..

Var rundt Norwegian wood tidene at han var ute 3 ganger i uken, den ene kvelden kom han ikke hjem før 4.30...

Vet han ikke har vært med noen dame, men hallo??respekt!!!!!

Det er jo nå man har tiden sammen, bare være kjærester og dulle med hverandre..

Har vi fått rast fra oss da?!!

Skrevet

har hatt lignende episoder flere ganger.. eg stiller AKKURATT det samme spm. enig. respekt...

Skrevet

jeg er enig. samboeren også trenger tydeligvis også å rase fra seg, men når han plutselig ikke kommer hjem. DER går faktisk grensa!! og er fortsatt unødvedig og drikke hver eneste lørdagskveld. Da er det ikke så mye igjen for meg å finne på. :/

Skrevet

Det høres fryktelig kjedelig ut, og ikke minst mye unødvendige bekymringer da dem går ut alene. Jeg er så heldig at mannen min viser ingen interesse for å ut og feste noe mens jeg går gravid. Dette er nr 2, og han hadde heller ikke det behovet men første mann.Er veldig glad for dette, men så har vi aldri festet hver for oss ellers heller da. Vi har vært sammen i 14 år nå, siden vi var 15 og 14 så vi har vist hverandre den respekten hele denne tiden. Er kanskje litt rare sånn, men det har fungert supert for oss da.

Skrevet

Synest ikke at det er rart i det hele tatt......vi har d akkurat på samme måte, alltid ute å fester ilag. Det er trygt og godt. selvsagt besøker vi venner hver for oss,men skal vi ut på fest er d alltid sammen. Slik har vi valgt ha det og så lenge vi er fornøgd med d, så bryr vi oss ikke om hva andre mener.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...