puusekatt Skrevet 9. juli 2007 #1 Del Skrevet 9. juli 2007 Da er jeg endelig i gang med å "sjekke vogner". Koser meg med å gå i butikker, plage vettet av dem som jobber der, og ikke minst lese i kataloger og på nettet : p MEN, blir litt forvirra, så håper noen her kan hjelpe meg... har sett en del på edge duo combi fra emmaljunga, og i katalogen står det at man kan velge mellom tre forskjellige understell: - classic chrome - classic cryptonite - sport noen som kan fortelle meg forskjellen, evnt hva som er "best"? Andre erfaringer med denne vogna mottas med stor takk, er min første dette så har ikke så veldig mye peiling på området ;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9798320-understell-til-emmaljunga-edge-duo-combi-hjelp-samme-som-skravle/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
paula28 Skrevet 9. juli 2007 #2 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg har edge med sport understell, og er kjempefornøyd. Sport understellet er det kraftigste av disse tre, 67 cm i bredden, men desverre ganske tungt (12,9 kg), og det har store gode dekk, derfor en super turvogn. Men det beste av alt er det vendbare styret, det bruker jeg mye nå som jeg bruker sportsdelen (det var ikke så viktig i "bag-perioden", for da lå mini lunt og godt nedi der ;-). Classicunderstellene er lettere (10,6kg), og ikke mer enn 59 cm bredt, en fordel hvis du går mye i butikker, men det har ikke vendbart styre. Høydereguleringen er også forskjellig. Men som sagt syns jeg dette er en super vogn (men jeg må innrømme at jeg har en lettere ekstravogn til mini nå som hun begynner å bli stor og tung). Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9798320-understell-til-emmaljunga-edge-duo-combi-hjelp-samme-som-skravle/#findComment-9800423 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå