Gå til innhold

Usj.. Dårlig humør,litt deppa og MA panikken brer seg


Mammaen til Emilie med ny mage

Anbefalte innlegg

Ja,føler at alt bare er over jeg nå. Normalt sett er jeg flink til å holde motet oppe hos andre som er redde,men nå er jeg helt på bær-tur selv.

 

Fikk en stygg stygg følelse på MA. Den bare er der,er redd det er underbevisstheten min som prøver å fortelle meg noe,men satser på at det bare er frykten som tar litt overhånd her.

 

Jeg føler meg SÅ lite gravid, har første kontroll i morgen og er klar for det værste av det værste. magen er der..bittelitt hvertfall Knøttlittegrann..vet ikke om det er gravid-mage,luft eller om jeg bare har lagt på meg litt.

 

Æsj og (unnskyld ordspråket) faen dette er noe drit og føle det slik. Hvor er den sterke meg nå??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei kjære du!

Uff og uff, ikke lett å ha det sånn som dette.

For to uker siden var jeg også som du, var sikker på at dette ikke kom til å gå, at babyen ikke levde, og at jeg kom til å miste. Jeg undersøkte rundt litt om tidlig ul osv bare for å få vite. Men så sa min kjære STOPP, nå må du tenke positivt, ingen blir noe lykkelig av dette! Hvorfor skulle det egentlig gå galt med oss? (Det tenker jo sikkert de som mister også) Vi har en gutt fra før, og jeg tenkte hele tiden på at de fleste mister en eller annen gang, og dette er sikkert det siste barnet vårt osv, derfor må det jo gå galt...

 

Jeg snakket hardt til meg selv og tenkte meg godt om, og det virket! Jeg føler meg heller ikke så veldig gravid hver dag, synes stort sett jeg er som før, bare med litt mage..

Men jeg tror nå at dette går bra likevel. Jeg har ikke vært på UL så jeg har fortsatt ikke noen "ordentlige" bevis på at jeg fortsatt er gravid, men jeg vet det likevel. Det må jo bare være sånn...

Jeg vet ikke om dette hjelper deg noe, men jeg tenker på deg og krysser fingrene for at dette går bra for oss begge!!!

PS: Det er ikke lenge til 2.trimester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Basses mamma..ja jeg vet..men denne følelsen tar helt overtaket på meg. har vel kanskje noe med sist jeg var hos legen også,hadde en blødning i Nov da mens jeg var gravid. Positiv test 14 Nov, blødning og lege samme dag.. og her er det ufattelige: Da jeg leverte urinprøve fikk jeg besjed over skranken "Det var så og si ingenting Hcg der så du har nok mista"... "Ingenting å gjøre dra hjem"

 

Og nå er det samme legen igjen. Jeg håper inderlig det bare er den negative hendelsen som får meg til å begynne å tenke igjen.

 

Men takk for gode ord... Jeg krysser alt jeg eier og har for oss begge hihi ;)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...